środa, listopada 14, 2012

TAG- Liebster Blog!

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, listopada 14, 2012
Cześć dziewczyny! Znów jestem w rozjazdach (tym razem u chłopaka na śląsku) stąd posty pojawiają się niezbyt regularnie. Dziś mam dla Was TAG, do którego nominowana zostałam przez blizniaczka09 - bardzo Ci dziękuję za nominację ! :)


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

 Pytania 
1 Bez jakiego kosmetyku nie mogła byś żyć ?
Nie mogłabym żyć bez tuszu do rzęs :)
2 Jaka jest twoja ulubiona książka ?
Mistrz i Małgorzata Michaiła Bułhakowa.
3 Napisz co w życiu, było twoim największym osiągnięciem ?
Wszystkie mniejsze i większe cele do których dążyłam, ale już na starcie wątpiłam, że się uda.
 4 Co ostatnio sobie kupiłaś ? 
Dziś kupiłam rękawiczki :)
5 Jak lubisz się ubierać,elegancko,czy na sportowo ? 
Zależy od dnia. Czasem mam ochotę ubrać się bardziej elegancko, a czasem kompletnie na luzie.
6 Twoje największe marzenie ?
Szczęśliwa rodzina i wielki dom z bali :)
7 Co lubisz robić w wolne dni ?
Zakupy, domowe SPA, dużą kawę i ploty z przyjaciółką
8 Czy lubisz gotować ?
Lubię choć za wiele nie potrafię.
9 Lubisz zwierzęta,masz jakiegoś pupila w domu ?
Marzy mi się pies. Obecnie nie mam żadnego zwierzaka.
10 Twój KWC w kosmetykach.?
Ciężko mi wybrać jeden kosmetyk. Ale jeśli chodzi o pielegnację to będzie to z pewnością krem Iwostin intensywnie nawilżający i masło kawowe z Joanny. Z kolorówki korektor Essence oraz błyszczyki Stay With Me!
11 Jak byś mogła,co byś w sobie zmieniła (chodzi mi o wygląd) ?
Chciałabym mieć proste, nie sprawiające problemów włosy :)
 
Dziewczyny! Do zabawy zapraszam wszystkie chętne! Ciężko mi wyróżnić tylko 11 blogów. Jeśli któras z Was zeche odpowiedzieć na moje pytania, będzie mi bardzo miło :)
 
1.Pierwsza czynność zaraz po otworzeniu oczu to...?
2.Ulubiony deser?
3.Piosenka, która przywołuje same pozytywne wspomnienia?
4.Ulubiona pora roku?
5.Czynność, której nienawidzisz najbardziej?
6.Kawa czy herbata?
7.Pomadka czy błyszczyk?
8.Najgorszy kosmetyk według Ciebie to...?
9.Ulubiony owoc?
10.Najpiękniejszy prezent jaki  dostałaś?
11.Morze czy góry?

6 komentarze:

Dagusia on 14 listopada 2012 19:20 pisze...

też nie mogłabym żyć bez tuszu do rzęs ♥

Anonimowy pisze...

Też bym chciała mieć proste włosy:D

Kaprysek on 14 listopada 2012 22:48 pisze...

1. Marzę o dalszym spaniu, a potem o pysznej kawie ;p
2. Tiramisu i Pana cota oraz szarlotka na ciepło z lodami lub sernik :))
3.Lady Pank "Stacja Warszawa"
4. Jesień
5. sprzątać
6. jestem zarówno kawoszem jak i herbatomaniakiem ;p
7. Błyszczyk
8. Lakiery do paznokcie oriflame
9. granat
10. laptop
11. Góry, góry, góry i jeszcze raz góry ;)

Ja on 15 listopada 2012 10:11 pisze...

Dziękuję Kochana,że zrobiłaś tag :)

butterfly on 15 listopada 2012 13:13 pisze...

super odpowiedzi:)

madaleine90 on 17 listopada 2012 17:38 pisze...

eh, taki dom z bali na przyszlosc, bajka ;)
tez chcialabym miec proste wlosy, zazwyczaj to co mamy zamienilybysmy na cos przeciwnego ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos