sobota, listopada 10, 2012

Delia CORAL prosilk nr 47

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, listopada 10, 2012
Cześć dziewczyny! Ostatnie 3 dni spędziłam w Warszawie. Celem mojej podróży było szkolenie, a przy okazji wizyta u rodziny i koleżanki. Wyjazd udał się w 100% :)

Dziś przychodzę do Was z krótkim postem, którego bohaterem jest ostatnio b.często goszczący na moich paznokciach lakier z Delii z serii CORAL prosilk.
Na lakier z tej serii miałam ochotę za każdym razem gdy byłam w Super Pharm. Nigdy do tej pory nie trafił jednak do koszyka, gdyż moja lakierowa kolekcja była wystarczająca. Dopiero ostatnio zauważyłam w niej brak klasycznej czerwieni, dlatego zdecydowałam się na Delię nr 47.

OPAKOWANIE: Buteleczka zawiera 10ml plus 15% gratis, jest dość kanciasta.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Supertrwała, ochronna emalia do paznokci. Dzięki zawartości PROSILK- kompleksu aktywnych składników wzbogaconych o proteiny jedwabiu, emalia doskonale nawilża i pielęgnuje paznokcie, chroniąc je przed promieniowaniem UV.

MOJA OPINIA: producenta lekko poniosło...nie miałam bowiem pojęcia, że kolorowa emalia do paznokci może nawilżać i pielęgnować!  Nie jestem również zadowolona z trwałości produktu: trzyma się u mnie maksymalnie 2 dni. Długość schnięcia jest podobna jak przy innych lakierach. Pędzelek jest dość wygodny. Lakier nie smuży. Trwałość zawiodła mnie na tyle, że raczej już po niego nie sięgnę, choć jest to według mnie idealny odcień czerwieni!
A jak u Was wypadła Delia?



10 komentarze:

Wera on 10 listopada 2012 21:51 pisze...

mm..cudny odcień

N_L_O_G on 10 listopada 2012 23:48 pisze...

nie mam jeszcze żadnego lakieru z tej firmy chociaż w moim SP łaziłam wokół tej gromadki lakierów... i nic nie wybrałam. jeden niebieszczak mi się podobał, ale zbanowałam siebie sama:/

Patt on 11 listopada 2012 11:13 pisze...

Uwielbiam czerwone pazurki ! :-)

Lil Oddiette on 11 listopada 2012 11:41 pisze...

Nie znam Delii w ogóle ( tak, wiem wiem;)) ale czerwień jest bardzo ładna.

M on 11 listopada 2012 12:26 pisze...

kolor fajny! ale produkty delii są mi obce;/

Peach on 11 listopada 2012 12:44 pisze...

Bardzo ładny kolor !

Lady In Purplee on 11 listopada 2012 13:37 pisze...

Piękny :) Ja mam trzy buteleczki z tej firmy i wszystkie za punkty z SP :D

chodzpomalujmojswiat on 11 listopada 2012 13:38 pisze...

Lady In Purplee: ja właśnie też go wymieniłam za punkty :) z Delii marzy mi się jeszcze odcień musztardowy, choć trwałością jestem zawiedziona...

Berni on 11 listopada 2012 15:41 pisze...

Ładny :)

butterfly on 11 listopada 2012 17:42 pisze...

super odcień;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos