środa, listopada 07, 2012

Green Pharmacy eliksir ziołowy do włosów, wzmacniający, przeciw wypadaniu

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, listopada 07, 2012
Cześć dziewczyny! Eliksir z Green Pharmacy kupiłam jako następcę kuracji wzmacniającej z Joanny. Chciałam spróbować czegoś nowego, a że ostatnimi czasy produkty do włosów GP często goszczą na blogach i dużo się o nich mówi, zdecydowałam się na eliksir.
OPAKOWANIE: 250ml buteleczka z atomizerem

ZAPACH: ziołowy, ale muszę przyznać, że strasznie przypadł mi do gustu :)

KONSYSTENCJA: woda

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Naturalny preparat ziołowy wyprodukowany w oparciu o receptury ze starych ksiąg zielarskich. Wskazany do wzmocnienia włosów, zapobiega ich wypadaniu. Eliksir wzmacnia mieszki włosowe, odbudowuje rdzeń włosa, poprawia jego stan u nasady i na końcówkach. Odżywia włosy, dając im siłę niezbędną do dalszego wzrostu. Efektem regularnego stosowania są gęste, zdrowe, pełne blasku włosy.

MOJA OPINIA: mam trochę mieszane uczucia. Na pewno nie skleja ani nie obciąża włosów. Ja obficie pryskam nim włosy wieczorem na drugi dzień po myciu- część wcieram w skalp, część ląduje na końcówkach i samych włosach. Rano myję dokładnie włosy, a potem znów używam eliksiru, już jednak w mniejszej ilości. Jakiejś wybitnej poprawy stanu włosów niestety nie zauważyłam, co do wypadania jest już lepiej, ale używam też innych produktów, także ciężko mi powiedzieć, czy eliksir również się do tego przyczynił. Włosy stały się może bardziej zdyscyplinowane i piękne pachną. Na plus zaliczę również skład. Na pierwszym miejscu znajduje się woda a potem wyciągi z roślin. Alkohol jest ostatni na liście. Produkt jest dość wydajny, choć to zapewne zależy jak często się go stosuje.

Do nabycia np. w Rossmannie za 7,99 zł.

Raczej ponownie się na niego nie skuszę i wrócę do sprawdzonej kuracji z Joanny. Jeśli chodzi o produkty z Green Pharmacy to ciekawi mnie jeszcze olejek z papryczką, który pewnie zakupię :)



12 komentarze:

damon on 7 listopada 2012 11:05 pisze...

Mam go i też trudno mi wyrazić o nim opinię. Plusem jest na pewno zapach i zmuszenie nas do masażu głowy:)

Kaprysek on 7 listopada 2012 12:28 pisze...

Ja szukam czegoś na moje wypadajace włosy, bo boje się że do końca roku będę łysa ;(

Unknown on 7 listopada 2012 13:10 pisze...

Mnie jakoś nie przekonują takie eliksiry bo rzadko kiedy dają pozytywne działanie

Ja on 7 listopada 2012 15:20 pisze...

Nie lubię takich produktów.

Dagusia on 7 listopada 2012 17:29 pisze...

nie skuszę się już na ten produkt ponieważ byłby mi zbędny heh ;)

butterfly on 7 listopada 2012 18:15 pisze...

nie dla mnie;)

Paubia on 7 listopada 2012 18:58 pisze...

Szkoda, że szału nie ma

Lady In Purplee on 7 listopada 2012 19:34 pisze...

Dla mnie on niestety nic nie robi

Primes on 7 listopada 2012 21:22 pisze...

przynajmniej ma atomizer:D ja ciągle po drogeriach szukam buteleczki z atomizerem do której mogłabym przelać sobie wcierke Jantar:)

dziewczyna mojego chłopaka on 7 listopada 2012 21:39 pisze...

Nie wiem czy potrzebowałabym takiego eliksiru, na szczęście nie mam problemów z włosami :) A próbowałaś już Radical ? ;]

Unknown on 8 listopada 2012 13:04 pisze...

mialam - calkiem dobry:)

studentka zarządzania on 2 sierpnia 2013 11:31 pisze...

stosuję jako wcierkę :)

pozdrawiam, studentkazarzadzania.blogspot.com

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos