piątek, listopada 30, 2012

IWOSTIN purritin- Peeling kremowy

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, listopada 30, 2012
Cześć dziewczyny! Dziś przygotowałam dla Was recenzję peelingu do twarzy. To jeden jedyny produkt z serii Iwostin purritin jaki posiadam. Kupiłam go ze względu na to, że raz na jakiś czas moja skóra zaczyna być kapryśna. Dzieje się tak najczęściej przed miesiączką. Poza tym w tym czasie skóra świeci się znacznie szybciej niż normalnie. Dodatkowo wspomnę też o problemie rozszerzonych porów i zaskórników... Postanowiłam choć trochę powalczyć o ładniejszą skórę twarzy. Czy peeling mi pomógł?

Iwostin jako producenta kosmetyków bardzo lubię. Jestem ich wierną fanką kremu intensywnie nawilżającego z serii Sensitia. Seria purritin natomiast była do tej pory mi obca...

OPAKOWANIE: Peeling znajduje się w niewielkiej (40ml) tubce. Dodatkowo zapakowany był oczywiście w kartonik.

KONSYSTENCJA: kremowa z małymi, niebieskimi granulkami

ZAPACH: słabo wyczuwalny, delikatny i kremowy

SPOSÓB UŻYCIA: Nałożyć preparat na oczyszczoną i wilgotną skórę twarzy omijając okolice oczu, delikatnie masować kolistymi ruchami przez 1-2 minuty. Następnie usunąć preparat wodą lub wacikiem nasączonym Tonikiem oczyszczającym Iwostin Purritin. Stosować 1-2 razy w tygodniu.

ZAPEWNIENIA I OPIS PRODUCENTA: Peeling kremowy Iwostin Purritin zapewnia dwufazowe działanie: odblokowuje pory wyrównując powierzchnię skóry oraz redukuje niedoskonałości poprzez ograniczenie rozwoju bakterii P.Acnes.

-a i  β- hydrokwasy w połączeniu z granulkami wosku jojoba usuwają martwe komórki naskórka, przyspieszając ich proces odnowy

-Zincidone-reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych

-Woda termalna z Iwonicza-Zdroju i alantoina łagodzą podrażnienia

MOJA OPINIA O PRODUKCIE: Stosuję produkt raz w tygodniu i muszę przyznać, że zauważyłam różnicę. Przede wszystkim moja skóra twarzy jest gładsza (tzn wszystkie te podskórne grudki są mniejsze i nie aż tak widoczne). Jeśli chodzi o pory i zaskórniki faktycznie wyglądają o wiele lepiej. Po samym peelingu efekt jest świetny i widoczny gołym okiem. Peeling jest delikatny, nie odczuwam absolutnie żadnego pieczenia, nie mam też podrażnionej skóry. Radzę jednak po jego wykonaniu nałożyć tylko jakiś delikatny krem. Któregoś dnia wpadłam bowiem na pomysł, aby po peelingu nałożyć nawilżającą maskę i niestety piekło... Więcej już tak nie zrobię. Z drugiej strony moja reakcja skóry była taka a nie inna, gdyż produkt po prostu działa i delikatnie złuszcza powierzchnię skóry. Ja jestem z niego zadowolona, gołym okiem widzę delikatną poprawę. 

Peeling kupiłam w SP za około 20zł w promocji, normalnie można go dostać za około 26-30zł.


10 komentarze:

Lil Oddiette on 30 listopada 2012 10:22 pisze...

Szukam dobrego peelingu a po przeczytaniu recenzji myślę, że ten by się nadał, szkoda, że nie mam dostępu do polskich kosmetyków :(

Giusta on 30 listopada 2012 10:22 pisze...

Coś dla mnie przy obecnym stanie mojej skóry. Różnica temperatur między światem zewnętrznym, a moim mieszkaniem zaowocowała nieprzyjaciółmi i suchymi skórkami. Muszę się za tym rozejrzeć.
Pozdrawiam i dziękuję ;)

Lady In Purplee on 30 listopada 2012 12:13 pisze...

Ja wolę jednak porządne zdzieraki więc ten raczej nie dla mnie

kirei on 30 listopada 2012 17:16 pisze...

Miałam z tej serii żel do mycia twarzy, ale był jak dla mnie zbyt agresywny, wysuszał i podrażniał...Trochę mnie to zraziło do tej serii, z Purritinu lubię jednak i mam korektor maskujący.

Milky chocolate on 30 listopada 2012 18:18 pisze...

Miałam ten peeling. Niestety nie sprawdził się. Szkoda wydanej kasy :(

Dagusia on 30 listopada 2012 18:57 pisze...

tyci drogi jak na peeling ( regularna cena ) :)

Ja on 30 listopada 2012 20:24 pisze...

Ja mam taki peeling z Pharmaceris

chodzpomalujmojswiat on 30 listopada 2012 20:26 pisze...

kirei: właśnie bałam się, że seria Purritin nie będzie nadawała się do mojej cery, ale stosowany raz na tydzien absolutnie mi nie szkodzi, a nawet pomaga :)

Milky chocolate: a czemu nie byłaś z niego zadowolona?

Sylwia on 30 listopada 2012 21:00 pisze...

Jak kiedyś wpadnie mi w łapki, to wypróbuję :)

M on 1 grudnia 2012 09:16 pisze...

też mam ten piling i także jest to mój jedyny produkt tej linii. Podoba mi się jego konsystencja i zapach, cena już mniej, ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos