środa, listopada 21, 2012

Miała być recenzja, a jest przepis na sałatkę...

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, listopada 21, 2012
Moje drogie! Dziś miała pojawić się  krótka recenzja mleczka do ciała z Alterry, które udało mi się wygrać w rozdaniu u Doroty. Jednak przy wgrywaniu zdjęcia pokazał mi się dziwny komunikat o wykorzystaniu całego miejsca na zdjęcia w Picassie... I co ja mam teraz zrobić? Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, ale rozumiem, że czeka mnie żmudne kasowanie zdjęć?

Po drugie: na blogu Kosodrzewiny wyczytałam, że Alterra wycofuje mój ulubiony krem do mycia z wyciągiem z dzikiej róży...:( Dziewczyny wiecie coś więcej o tej sprawie? Strasznie polubiłam ten produkt i jestem w stanie wybaczyć mu nawet ten niezbyt trafiony zapach.

A teraz przedstawię Wam mój szybki przepis na naprawdę pyszną i sycącą sałatkę :)
zdjęcie: grafika google
SKŁADNIKI na 5-6 porcji:
-woreczek ryżu (może być biały, ciemny według uznania)
-puszka kukurydzy
-puszka tuńczyka- najlepiej w sosie własnym, w kawałkach
-2-4 ogórki kiszone lub konserwowe
-jedna większa papryka
-2-3 jajka
-sól
-pieprz
Na sos:majonez, bądź majonez z jogurtem naturalnym, zmieszane w dowolnych proporcjach

Jajka gotujemy na twardo, ryż według zalecenia na opakowaniu. Studzimy. Tuńczyka odsączamy z wody i wrzucamy do miski. Dodajemy kukurydzę, pokrojoną w kostkę paprykę i ogórki. Ostudzone jajka również kroimy i wrzucamy do miski. Na koniec dodajemy ugotowany, chłodny ryż. Całość przyprawiamy do smaku. Ja dodaję często jeszcze pokrojony cienko szczypiorek. Na koniec dorzucamy majonez. Mieszamy i wkładamy do lodówki, by wszystko się przegryzło. Smacznego :)

9 komentarze:

Beauty_Station on 21 listopada 2012 14:24 pisze...

Mniam, pycha! Uwielbiam tuńczyka i wszelkie kombinacje sałatkowe z jego udziałem :) Na pewno wypróbuję.

Słomka on 21 listopada 2012 14:43 pisze...

Sałatka z tuńczykiem?! I'm in! :D

Iwetto on 21 listopada 2012 14:46 pisze...

Znam i robię jak wpadają znajomi, ale sama jej nie lubię :P

dziewczyna mojego chłopaka on 21 listopada 2012 21:12 pisze...

Mmmm..wygląda apetycznie, podejrzewam, że jest pyszna :)

Dorota R on 21 listopada 2012 23:13 pisze...

po co ten tunczyk? poprosze przepis na salatke wegetarianska i bez ryby.. :P

Titaa on 22 listopada 2012 08:00 pisze...

mm.. ale smakowitości:)

EstelleFashion on 22 listopada 2012 11:20 pisze...

Mniam wygląda cudownie, aż zrobiłam się głodna ;)

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ;)

butterfly on 22 listopada 2012 17:18 pisze...

smakowicie:)

dissociay on 22 listopada 2012 17:29 pisze...

sama bardzo często robię taką sałatkę. ;) jest przepyszna. Ja lubię jeszcze dla koloru dodać albo odrobinę pietruszki albo szczypiorku, palce lizać! :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos