wtorek, listopada 20, 2012

Napad na czeski DM :) BALEA!

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, listopada 20, 2012
Cześć dziewczyny! Jeśli na bieżąco śledzicie mojego fanpage na Facebooku to pewnie wiecie, że tydzień temu wybrałam się z chłopakiem do Cieszyna. Po czeskiej stronie znajdował się właśnie DM. Już od dawna miałam chrapkę na osławione już produkty Balea. Skorzystałam więc z okazji i wrzuciłam do koszyka kilka produktów. Pokrótce dziś Wam je przedstawię, natomiast dokładnie recenzję będą pojawiać się co jakiś czas, jak trochę je potestuję :)

Balea maski do włosów w saszetkach:
Balea pomadka ochronna do ust z serii Young, o mandarynkowym zapachu (dostała ją siostra):
Masełko do ust Balea Young o malinowym zapachu:
Maseczki w saszetkach  do twarzy Balea (peel off z bursztynem, malinowo-waniliowa i z egzotycznymi ekstraktami):
Krem do rąk z wyciągiem z mango (pachnie obłędnie! używam go kilka dni i jestem już bardzo zadowolona:)):
Witaminowa maska Balea Young w tubce:
Dezodorant w sprayu z limitowanej edycji Balea o zapachu czekolady oraz figi:
Maska do włosów słabych i wypadających z kofeiną Balea:
Smoothie do ciała o zapachu wanilii i mango (prezent dla siostry):


I na koniec jeden jedyny produkt z kolorówki, który nie pochodzi z linii Balea- lakier do paznokci S'he o intensywnym pomarańczowo-czerwonym odcieniu:
Pierwsze co zwróciło moją uwagę w kosmetykach Balea to fakt, że mają dość przyjazne składy, a ceny są naprawdę przyzwoite. Na razie używam masełka do ust, kremu do rąk oraz lakieru- reszta czeka na swoją kolej :)

Czy jesteście ciekawe szczególnie któregoś z produktów? :)

29 komentarze:

dissociay on 20 listopada 2012 13:27 pisze...

Nie miałam okazji używać, ale słyszałam, że są już dostępne w Polsce. Muszę poszukać. ;)

chodzpomalujmojswiat on 20 listopada 2012 13:29 pisze...

Tak, produkty Balea są często dostępne w punktach z niemiecką chemią i słodyczami :) Ceny jednak są oczywiście ciut wyższe :)

Iwetto on 20 listopada 2012 13:55 pisze...

Muszą pięknie pachnieć :D

chodzpomalujmojswiat on 20 listopada 2012 14:03 pisze...

pachną super :) zwłaszcza krem do rąk:)

dzolls on 20 listopada 2012 16:02 pisze...

Ooo nie wiedziałam, że jeseś z moich okolic - chyba, że nie jesteś :D

Mam pytanie za milion - czy można płacić w euro, czy tylko korony+karta? No i czy mają alverde?

Charmain on 20 listopada 2012 16:08 pisze...

@dzolls, tylko korony lub karta, akurat kiedyś płaciłam gdy Polki pytały się o płacenie;)

Fajne zakupy, lubię ten DM bo zawsze wszystkiego pełno, w odróżnieniu od innych w większych miastach ;)

dzolls on 20 listopada 2012 16:09 pisze...

Dzięki :*

A ALVERDE jest? Bo tylko po to bym się wybrała :P

chodzpomalujmojswiat on 20 listopada 2012 16:11 pisze...

ja nie widziałam Alverde, ale nie zwróciłam uwagi więc może Charmain wie :) odpisałam Ci na blogu a propos mojego miejsca zamieszkania :)

dzolls on 20 listopada 2012 16:23 pisze...

jaki ten świat mały :D

dziewczyna mojego chłopaka on 20 listopada 2012 17:44 pisze...

Kochana, tyle wspaniałości dorwałaś :)))))))

chodzpomalujmojswiat on 20 listopada 2012 18:16 pisze...

trochę mnie poniosło :) mam nadzieję, że nie będę żałować żadnego z zakupów! :)

Dorota R on 20 listopada 2012 18:17 pisze...

jestem ciekawa masek do wlosow, podoba mi sie rowniez krem do rak :)

chodzpomalujmojswiat on 20 listopada 2012 18:25 pisze...

krem do rąk stosuję od tygodnia, szybko się wchłania, pięknie pachnie i nie pozostawia tej nielubianej tłustej warstewki :) tak więc ma do tej pory u mnie same plusy ;)

Charmain on 20 listopada 2012 18:41 pisze...

@dzolls, Alverde jest :)
Chociaż mam wrażenie, że jakaś mniejsza półka w porównaniu z tym co widziałam, np. w Austrii.
Jednak takie hity blogowe widziałam- olejek paczuli czy nagietkowe rzeczy. Jeśli coś Cię szczególnie interesuje to daj znać, może będę kojarzyła bo byłam ostatnio :)

Lena on 20 listopada 2012 18:46 pisze...

Nigdy nie miałam w ogóle styczności z tą marką. Może jak powiem Tż to coś mi z DE przywiezie. Ale przydatne są takie posty:)

dzolls on 20 listopada 2012 19:14 pisze...

@Charmain - kredki do oczu mnie interesują :) a SHE jest cała szafa? Potężna? (widziałam w Chorwacji i dostałam oczopląsu, piękne rzeczy, ale nie będę przez pół Europy z nimi jechać :P)

chodzpomalujmojswiat on 20 listopada 2012 19:17 pisze...

SHE ma swoją dużą szafę :)

dzolls on 20 listopada 2012 19:48 pisze...

No to mnie ciągnie jeszcze bardziej niż wcześniej :D

Rachunek Ci wyślę mailem :P

n. on 20 listopada 2012 19:52 pisze...

zazdroszczę możliwości zakupu tych produktów, są świetne :)

Charmain on 20 listopada 2012 20:03 pisze...

@dzolls, hm na kolorówkę raczej nie zwracałam akurat uwagi, ale skoro były podkłady, cienie, pudry to kredki pewnie też :)

chodzpomalujmojswiat on 20 listopada 2012 20:22 pisze...

dzolls: jakbym mieszkała bliżej zabrałabym się z Tobą :D

Naomi on 20 listopada 2012 20:47 pisze...

Świetne zakupy! Krem do rąk o zapachu mango jest genialny. :)

dzolls on 20 listopada 2012 21:02 pisze...

:D to wbijaj do Jbia :D

Lady In Purplee on 20 listopada 2012 21:05 pisze...

Jeśli ten czekoladowy dezodorant pachnie tak jak żel z tej serii i pachnie obłędnie :d

Primes on 20 listopada 2012 22:10 pisze...

zazdroszczę zakupów, też z chęcią bym coś wypróbowała z tej firmy:)

Karola on 20 listopada 2012 22:31 pisze...

Jakie zakupy, zazdroszczę:D

PureMorning on 21 listopada 2012 07:59 pisze...

Zazdroszczę zakupów.

butterfly on 22 listopada 2012 17:37 pisze...

kuszaco;)

Paulina on 7 lutego 2013 18:47 pisze...

jesteś z Jastrzębia? mieszkam niedaleko :-)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos