sobota, listopada 03, 2012

Lawendowa sól do kąpieli Joanna

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, listopada 03, 2012
Jakiś czas temu pisałam Wam o truskawkowej soli do kąpieli z Joanny, którą bardzo polubiłam. Będąc wczoraj w drogerii Hebe capnęłam następną wersję zapachową produktu- lawendę. Czy umilacze kąpieli, mimo że dokładnie te same (różni je tylko zapach) wypadły identycznie?
tutaj przeczytacie moja opinię na temat truskawkowej soli: klik!

OPAKOWANIE: saszetka zawierająca 100g, którą zużywam na jedną kąpiel

ZAPACH: prawdziwie lawendowy, otulający i odstresowujący

KONSYSTENCJA: drobna sól

OPINIA: kryształki tak samo jak w wersji truskawkowej, dość szybko rozpuszczają się, jednak nie tworzą zbyt piany :( Tu jestem dość zawiedziona, gdyż liczyłam na efekt podobny jak przy truskawce. Kąpiel bardzo odpręża i  relaksuje. Mimo tego, sole z Joanny są ostatnio moimi ulubieńcami w kategorii umilaczy kąpieli :)

Polecam w chłodne dni!

W Hebe była jeszcze gruszkowa wersja zapachowa, jednak nie skusiłam się na nią, gdyż nie przepadam za tym owocem w żadnej postaci. Muszę koniecznie upolować zapach sosny.

8 komentarze:

Wera on 3 listopada 2012 11:34 pisze...

mm..ciekawa

dziewczyna mojego chłopaka on 3 listopada 2012 12:42 pisze...

Mnie gruszka by przekonała, bo lawenda ostatnio drażni mój nos :)

Paubia on 3 listopada 2012 13:00 pisze...

W sumie można wypróbować, bo lubię pierdółki kąpielowe ;)

butterfly on 3 listopada 2012 13:42 pisze...

pachnie pewnie super;)

Kamyczek on 3 listopada 2012 13:46 pisze...

lubię wszelkie umilacze:)

Ja on 3 listopada 2012 16:09 pisze...

Ja na razie mam sól do kąpieli z Farmony :)

sauria80world on 4 listopada 2012 14:41 pisze...

jeden z moich ulubionych zapachów :)

chodzpomalujmojswiat on 5 listopada 2012 08:18 pisze...

Kamyczek: ja właśnie też :) żałuję, że tej soli nie ma w pełnowymiarowych opakowaniach :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos