środa, października 03, 2012

Małe zakupy i sól truskawkowa z Joanny

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, października 03, 2012
Cześć dziewczyny! Wczoraj wybrałam się na zakupy kosmetyczne do drogerii Hebe (byłam w niej pierwszy raz, mam bardzo pozytywne odczucia: miła obsługa, ciekawe promocje) i do Rossmanna. Oto co udało mi się kupić:
Drogeria Hebe:
1.Flos-lek żel ze świetlikiem i zieloną herbatą 5,50 zł
2.Joanna truskawkowa sól do kąpieli 1,99 zł
3.Essence baza pod cienie I love stay (nie ma na zdjęciu, gdyż zapomniałam :() 10,99 zł

Rossmann:
1.Eliksir przeciwko wypadaniu włosów Green Pharmacy 7,99 zł

Drogeria w Centrum Handlowym Gaj (ul. Świeradowska, Wrocław)
1.Lakier do paznokci MNY my varnish za całe 3zł (wyprzedają letnią kolekcję!!!)

Dziś napiszę Wam kilka słów o soli do kąpieli, gdyż już wczoraj jej wypróbowałam. Powiem szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczona.

OPAKOWANIE: saszetka zawierająca 100g produktu. Przeznaczona na jedną kąpiel.

ZAPACH: dla mnie bardziej poziomkowy niż truskawkowy (pamiętacie soczki w kartoniku o smaku poziomkowym? dla mnie to właśnie ten zapach, jest trochę chemiczny, ale ogólnie ok!)

KONSYSTENCJA: drobna sól

OPINIA: wczorajszy wieczór był idealny by wypróbować tę sól. Niezbyt dobrze się czułam, dodatkowo było mi strasznie zimno, dlatego zafundowałam sobie, długą i bardzo ciepłą kąpiel z dodatkiem tej soli. Kryształki po wrzuceniu pod bieżącą wodę zaczynają się rozpuszczać i tworzyć delikatną, pachnącą pianę. Piana utrzymała się do końca kąpieli, która trwała około 20 minut, co mnie pozytywnie zaskoczyło, gdyż jednak do tej pory myślałam, że sól raczej piany nie tworzy. Po wyjściu z wanny moje ciało pokryte było delikatną, nawilżającą powłoczką...Kąpiel odprężyła mnie i zrelaksowała. Z pewnością sięgnę po nią jeszcze nie raz! Do wyboru była również wersja lawendowa oraz o zapachu sosny.

Z pewnością skuszę się na nią jeszcze nie raz! W chłodne, jesienne wieczory takie umilacze kąpieli są wręcz idealne :)

Dziewczyny a może polecicie mi jeszcze jakąś sól do kąpieli? Co sądzicie o tej z Biedronki?

17 komentarze:

PureMorning on 3 października 2012 09:35 pisze...

Zaciekawiłaś mnie tą solą do kąpieli.

butterfly on 3 października 2012 09:41 pisze...

wow takie tanie lakiery;) musze się tam wybrać;)

chodzpomalujmojswiat on 3 października 2012 09:43 pisze...

butterfly: tak! spiesz się bo niewiele zostało :) MIYO też były za 3zł :)

karodos.pl on 3 października 2012 09:49 pisze...

O to muszę popędzić do Gaju po jakiś lakier do paznokci. Nie wiedziałam że sól do kąpieli może tworzyć pianę, nie spotkałam się z tym dotąd dlatego zrezygnowałam z soli na rzecz płynów do kąpieli:)

chodzpomalujmojswiat on 3 października 2012 09:51 pisze...

Helen: ja też byłam zdziwiona :)

Kitty on 3 października 2012 11:38 pisze...

Ciekawa recenzja tej soli. Byly jeszcze inne zapachy? - nie przepadam za truskawka, a za taka cene chetnie wyprobowalabym ten kosmetyk. Rowniez wole plyny do kapieli, wlasnie ze wzgledu na piane, ale ta sol mnie intryguje.

kirei on 3 października 2012 11:41 pisze...

Mam ten żel od FlosLeka - bardzo przyjemny, ładnie niweluje poranną opuchliznę w razie niewyspania ;)

chodzpomalujmojswiat on 3 października 2012 11:45 pisze...

Kitty: była jeszcze lawendowa i sosnowa. W internecie widziałam też pomarańczową (albo tropikalną)

dziewczyna mojego chłopaka on 3 października 2012 12:28 pisze...

Ten żel z Flos-leku mnie intryguje od dłuższego czasu, jeżeli będziesz już gotowa to napisz o nim :)

chodzpomalujmojswiat on 3 października 2012 12:29 pisze...

na pewno pojawi się recenzja :)

Ja on 3 października 2012 16:35 pisze...

Jak ja uwielbiam zakupy :0 Miałam tylko żel z flos leku bardzo fajny kosmetyk

Paubia on 3 października 2012 18:26 pisze...

W ogóle nie widziałam ten soli ;)

Karola on 3 października 2012 19:37 pisze...

Ciekawa ta sól:)

chodzpomalujmojswiat on 3 października 2012 19:43 pisze...

Paubia, Karola: polecam wypróbować :)

Siostry Bukowskie on 3 października 2012 22:17 pisze...

sól do kąpieli wydaje się być świetna! ;)

Egocentryczna on 3 października 2012 22:24 pisze...

Kurczę i ja w końcu powinnam oglądnąć się za tymi produktami green pharmacy, wszędzie je widzę tylko u mnie ich brak, trzeba to zmienić :)

One_LoVe on 4 października 2012 11:46 pisze...

fajne produkty. :) kąpieli truskawkowej ( lub malinowej jak piszesz ) chętnie bym spróbowała. :) nigdzie nie widziałam jeszcze tej soli.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos