środa, października 31, 2012

Zużycia w tym miesiącu...

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, października 31, 2012
Cześć dziewczyny! Jeśli chodzi o zużycia października, to nie ma za bardzo się czym chwalić...Produktów zużyłam niewiele. W łazience mam akurat sporo kosmetyków, które się kończą, ale je pokażę w listopadowym denku.

1.My Secret, puder transparentny:
Uwielbiam! Mój ulubiony puder. W rozdaniu u Doroty, wygrałam jednak puder w kamieniu z Avon i to nim zastąpiłam na razie ten z My Secret. Nie wiem jednak, czy nie wybiorę się niedługo do Natury po kolejny MS, gdyż ten z Avonu nie przypadł mi jakoś do gustu.

2.Carmex z zieloną, jaśminową herbatą:
Początkowo nie doceniałam, ale potem stał się moim must have do pielęgnacji ust. Jako zamiennik kupiłam Lovely Liquid Lip Balsam, którego wręcz nienawidzę! Tak strasznie wysuszył mi usta...Odradzam!

3.Alterra, krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży:
Idealny do cery suchej i wrażliwej. Mój ulubieniec, jednak tym razem postanowiłam kupić coś innego. Padło na piankę Synergen, której recenzja pojawiła się kilka dni temu. Sądzę jednak, że po jej zużyciu, wrócę znów do Alterry.

4.Essence Like a Girls' Night Out:


Mała buteleczka nie starczyła na zbyt długo. Zapach przypadł mi jak najbardziej do gustu. Na pewno wypróbuję też inne wersje zapachowe.

5. Wcierka Joanna Rzepa - kuracja wzmacniająca:
Zużyłam już drugą buteleczkę. W zamian skusiłam się na eliksir Green Pharmacy z którego jednak do końca nie jestem zadowolona... Za kilka dni planuję jego recenzję. Po zużyciu eliksiru wracam jednak do Joanny!

W październikowym projekcie denko, jak widzicie znalazło się tylko pięć produktów (nie liczę żelów pod prysznic, gdyż zużywamy je masowo z mamą i siostrą). A jak Wasze zużycia w tym miesiącu? :)


9 komentarze:

butterfly on 31 października 2012 15:28 pisze...

ciekawe produkty;)

Unknown on 31 października 2012 16:50 pisze...

uwielbiam ten puder z My Secret ale o wodzie toaletowej nie słyszałam mmmm musze iśc do drogerii

Karola on 31 października 2012 18:09 pisze...

Ja też zużyłam kilka produktów muszę zdjęcia zrobić;)
Ten puder mnie kusi :)

Paubia on 31 października 2012 20:57 pisze...

I ja lubię kuracje wzmacniająco z joanny ;)

Primes on 31 października 2012 23:28 pisze...

nie wąchałam jeszcze żadnego zapachu z essence, muszę się rozejrzeć następnym razem:)

EjBi on 1 listopada 2012 09:17 pisze...

chyba się skuszę na ten żel z Z Alterry :)

mleczna on 1 listopada 2012 14:06 pisze...

Lubię projekt denko. Fajny ten krem do mycia twarzy. Napisz coś więcej o nim ;)
A kosmetyki czekoladowe jak najbardziej przemawiają do mnie ;)

chodzpomalujmojswiat on 1 listopada 2012 15:19 pisze...

mleczna: była o nim dokładna recenzja :) zapraszam do archiwum:)

ekocentryczka on 6 listopada 2012 08:22 pisze...

uwielbiam ten krem do mycie twarzy, nie mogę go ostatnio nigdzie znaleźć..

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos