wtorek, października 30, 2012

Ulubieńcy października

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, października 30, 2012
Hej! Bez zbędnego wstępu od razu przechodzę do ulubieńców, którymi są w tym miesiącu:

1.Suchy szampon Isana:
Nie jest może idealny (ciężko go wyczesać, ciemne włosy bardzo bieli, ale na to są również sposoby), ale dzięki niemu w końcu mogę myć włosy co 2 dni.

2.Sól do kąpieli Joanna, truskawkowa:

Ten mały, niepozorny produkt, bardzo uprzyjemnia kąpiele w chłodne, jesienne dni. Na razie z solą tą spotkałam się tylko w drogerii Hebe, więc jeżeli znów tam zawitam, na pewno sprawię sobie pozostałe wersje zapachowe.

3. Dermaglin, Maseczka z zieloną glinką Kambryjską:

Jej recenzję planuję na dniach, idealnie sprawdza się przy mojej cerze- jest wydajna, a przede wszystkim skuteczna. Uwierzycie, że dostałam ją w prezencie od chłopaka? :) On jednak wie, co będzie dla mnie najlepsze :)

4.Naturalna zielona glinka zielona Argile Verte:
Zamówiłam ją przy okazji zakupów w AlleDrogeria. Za kilka dni również pojawi się jej recenzja. Przyznam, że "glinkowe" dbanie o cerę, bardzo przypadło mi do gustu.

5.Woda toaletowa Essence Like a Girls' night out:
Zużyłam już co do ostatniej kropli. Mój ulubiony zapach października :)

6.Pianka do mycia twarzy Synergen:
Bohaterka ostatniej recenzji, nie zawiera mydła i parabenów. Co prawda ma swoim składzie alkohol, ale jak na kosmetyk z tej linii jest bardzo delikatna. Ślicznie pachnie :)

7.Coral lakier do paznokci, klasyczna czerwień (47):

Kupiłam (a raczej zamieniłam w SP za punkty), ponieważ w moim zbiorze brakowało klasycznej czerwieni.

I to już wszyscy moi ulubieńcy tego miesiąca. Stosowałyście któryś z produktów? Jak Wasze wrażenia, pokrywają się z moimi, a może jest zupełnie na odwrót? Miłego dnia! :)

13 komentarze:

Sylwia on 30 października 2012 09:00 pisze...

Ja nie miałam żadnego z tych produktów, ale mam chęć na ten suchy szampon :)

martynkaczarna on 30 października 2012 09:30 pisze...

klasyczna czerwień - podstawa:)
innych produktów nie znam.

Ja on 30 października 2012 10:56 pisze...

Chciałam ostatnio sobie kupić Suchy szampon Isana.ale byłam w 3 Rossmannach i go nie mieli :(

Yumi :) on 30 października 2012 11:44 pisze...

Miałam suchy szampon- był całkiem spoko, interesuje mnie okropnie ta pianka do twarzy i sól do kąpieli, poważnie, jak się tylko uda zdobyć fundusze, lecę na poszukiwanie :P

Lady In Purplee on 30 października 2012 14:02 pisze...

A jak z trwałością tej wody z Essence?

chodzpomalujmojswiat on 30 października 2012 14:46 pisze...

Lady In Purple- że tak powiem: szału nie ma :) ale gdy spryskasz nią chustę czy szal trwałość się znacznie wydłuża :)

butterfly on 30 października 2012 16:27 pisze...

super produkty;) warte uwagi:)

Dagusia on 30 października 2012 17:38 pisze...

kocham Suchy szampon z Isany :)

Paubia on 30 października 2012 17:44 pisze...

suchy szampon u mnie się nie spisal

Yumi :) on 30 października 2012 22:27 pisze...

Cieszę się, że zmiany na blogu się podobają :)

dziewczyna mojego chłopaka on 30 października 2012 23:22 pisze...

Piękna czerwień na paznokciach :) Co do suchego szamponu to może Syoss nie będzie tak bielił bo u mnie się sprawdza, ale ja jestem blondynką :]

Kama on 31 października 2012 00:19 pisze...

Też lubię tę sól do kąpieli :)

Naomi on 2 listopada 2012 15:08 pisze...

Kusi mnie ta pianka Synergen w Rossmannie. Może w końcu kupię. :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos