niedziela, października 07, 2012

TAG: ile warta jest Twoja twarz?

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, października 07, 2012
Hej! Dawno na blogu nie pojawił się żaden TAG dlatego dziś właśnie przychodzę do Was z dość popularną zabawą: Ile warta jest Twoja twarz. Odpowiadając na pytanie: niewiele. Zresztą same zobaczcie :)

1. Podkład Catrice Photo Finish:  25,99 zł


2. Puder sypki transparentny My Secret: 11,99 zł
3. Mascara Volume Million Lashes od L'oreal : ok. 40 zł w promocji



 4. Korektor Stay all day Essence: 11 zł


5. Róż Bourjois: 30 zł w promocji






6. Błyszczyk Essence Tint it! (mój absolutny ostatnio ulubieniec): 3,99 zł




SUMA: 123,97 zł

Jak widzicie naprawdę niewiele. Tych sześciu kosmetyków używam do codziennego makijażu.  Ostatnimi czasy, kiedy mam więcej czasu próbuję i eksperymentuję z paletką Sleek Au Naturel, a by cienie dłużej się trzymały używam bazy pod cienie z Essence. Czasem na ustach pojawi się również szminka (Essence : All about cupcake,  bądź świeżutka zdobycz: pomadka z e.l.f.

Do zabawy zapraszam wszystkie z Was, które nie miały okazji jeszcze uczestniczyć w tym TAG-u. Tymczasem udanej niedzieli (choć zapowiada się bardzo pochmurnie i zimno...)

10 komentarze:

ameeise on 7 października 2012 09:17 pisze...

Ja już wczoraj przymierzałam się do takiego posta, podliczyłam sobie wszystko i wyszło mi około 150 zł, w porównaniu do innych do malutko ;)

Kaprysek on 7 października 2012 12:23 pisze...

Ja chyba wolę nie podliczać kosmetyków żeby na zawał nie zejść ;p

Wera on 7 października 2012 13:59 pisze...

suma wystarczająca:)

Dagusia on 7 października 2012 15:47 pisze...

czyli jestem normalna :D wyszła mi podobna suma ;) a ten podkład mnie ciekawi hmm

chodzpomalujmojswiat on 7 października 2012 16:19 pisze...

Dagusia: ten podkład jest naprawdę fajny i godny polecenia! Wszystko zależy oczywiście od tego jaką masz cerę, ale ja na razie nie zamienię go na żaden inny :)

dziewczyna mojego chłopaka on 7 października 2012 19:24 pisze...

Bardzo fajnie to zebrałaś :)
Cena wyszła w sam raz :)

xkeylimex on 8 października 2012 00:02 pisze...

Naprawdę jesteś bardzo oszczędna w kwestii kosmetyków do twarzy :) Tylko pozazdrościć!

chodzpomalujmojswiat on 8 października 2012 09:26 pisze...

xkeylimex: staram się kupować kosmetyki sprawdzone, ale nie bardzo drogie :)

naturaipiekno on 11 października 2012 01:23 pisze...

róże bourjois uwielbiam :)

Anonimowy pisze...

Super sumka! U mnie więcej, ale też da się przeżyć :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos