środa, października 17, 2012

TAG: moje blogowe sekrety

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, października 17, 2012
Cześć! Dziś przychodzę do Was z kolejnym TAG-iem. Strasznie mi się spodobał, dlatego poczułam się nominowana u Juicy Beauty Star, gdyż do zabawy zaprosiła wszystkie z nas.

1. Ile czasu blogujesz i jak często publikujesz posty?

Zaczęłam prowadzić bloga w lipcu 2011 roku. Początkowo posty dodawałam raz na jakiś czas. Dopiero mniej więcej po dwóch miesiącach moje blogowanie zaczęło się na dobre.


2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?

Zależy od tego ile zajęć mam w ciągu dnia. Najpierw zawsze sprawdzam pocztę :)

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?

W zasadzie wie chłopak, siostra i kilka koleżanek, którym udało znaleźć się mojego bloga w tej wielkiej blogosferze! :)

4.Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?

Najbardziej lubię posty zakupowe,dzięki którym mogę dowiedzieć się o ciekawy promocjach i bez wyrzutów ruszyć na zakupy :)

5.Czy zazdrościsz czasem blogerkom?

Pewnie!  Ale w granicach rozsądku- marzę o tym by nauczyć się malować!

6. Czy zdarzyło kupić Ci się jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?

Nie. Kosmetyki kupuję dla siebie, a przy okazji recenzuję je dla Was.

7.Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?

Na pewno. Dziewczyny kusicie! :)

8.Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Moja wiedza o kosmetykach znacznie się poszerzyła. Często o poradę kosmetyczną pytają mnie koleżanki, które wiedzą o moim blogu. To bardzo miłe uczucie :)

9.Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Najczęściej z głowy :)

10. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?

Jeśli są mało czytelne. Nie lubię też bardzo jeśli ktoś komentuje mi post pytaniem, na które odpowiedź zawarta jest w notce... Komentarz dla samego komentarza  nie ma sensu!

To wszystko! Jak podoba Wam się ten TAG? Jeśli jeszcze nie miałyście okazji odpowiedzieć na pytania, zapraszam każdą z Was! Miłego dnia dziewczyny :)



4 komentarze:

butterfly on 17 października 2012 16:21 pisze...

super;) muszę się skusić na ten Tag:)

Ja on 17 października 2012 17:05 pisze...

Ja też na pewno go zrobię ;)

xkeylimex on 18 października 2012 22:09 pisze...

Mnie też potwornie wkurza, kiedy ktoś w komentarzu pisze coś, co ewidentnie zdradza, że nawet pobieżnie nie rzucił okiem na treść notki. Grrrrrr....

Una on 19 października 2012 12:04 pisze...

Lubię czytać odpowiedzi rożnych blogerek na te pytania. To daje wyobrażenie o tym, jak funkcjonuje ten blogowy świat. ;-)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos