czwartek, października 04, 2012

Golden Rose All in One

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, października 04, 2012
Cześć dziewczyny!

Dziś przedstawię Wam produkt Golden Rose, który kupiłam jakiś czas temu. Głównie chodziło mi o to, by nadawał się pod lakier (strasznie odfarbowała mi się płytka:() oraz na lakier, by przedłużył jego trwałość. Przy okazji chciałam zakupić ten nowy top coat z żelowym wykończeniem, ale niestety go nie było. Co lepsze pani na stoisku oznajmiła, że są nawet na niego zapisy :)

All in one to top coat, basecoat, nail hardener a shield, color reviever = czytaj jak coś jest do wszystkiego, to pewnie do niczego... 

Dla mnie najważniejszym jego przeznaczeniem jak już wspomniałam na początku jest ochrona płytki, a także przedłużenie trwałości lakieru.
Pod lakier sprawdza się jak najbardziej ok! Chociaż jeszcze nie do końca udało mi się zlikwidować jeszcze stare przebarwienia. Jako lakier nawierzchniowy przedłuża u mnie trwałość lakieru o dzień, tak wiem, może nie jest to dużo, ale zawsze coś :)
Właściwości utwardzających paznokcie nie zauważyłam i w sumie jestem zdania, że od tego jest odżywka. Tak więc producenta chyba lekko poniosło, jeśli chodzi o obietnice dotyczące tego produktu.
Możecie go kupić na stoiskach Golden Rose za 8,90 zł. Stosujecie produkty nawierzchniowe, bazowe do paznokci? :)



10 komentarze:

ann on 4 października 2012 09:59 pisze...

Miałam kiedyś produkt przyspieszający wysychanie z GR. Byłam bardzo zadowolona, niestety przez przypadek wywaliłam cały na podłogę i od tamtej pory nie mogę go znaleźć w żadnym sklepie. :(

Paubia on 4 października 2012 10:53 pisze...

Taka baza z pewnością by mi się przydała. ;)

Karola on 4 października 2012 10:58 pisze...

Ja rzadko używam baz częściej jakichś nabłyszczaczy;)

KasiaS1980 on 4 października 2012 11:14 pisze...

Zawsze stosuję i bazę (obecnie Nailtek II Foundation) i top coat (najczęściej Insta -Dri od Sally Hansen, obecnie Seche Vite). Nie wyobrażam sobie manikiur bez przyspieszacza wysychania :)

Unknown on 4 października 2012 12:23 pisze...

Mam top coat tej firmy i jestem zadowolona!

butterfly on 4 października 2012 16:41 pisze...

ciekawy produkt;)

Ja on 4 października 2012 18:42 pisze...

Ja mam ostatnio ochotę na pomadkę z tej firmy

Anonimowy pisze...

Jeden dzień - zawsze coś :)

xkeylimex on 4 października 2012 22:51 pisze...

Zapisy na top coat? Ale jaja xD może jeszcze na kartki zaczną go wydawać? xD

PureMorning on 5 października 2012 08:27 pisze...

Stosuję bazę pod lakier i aktualnie jest to Nailtek. Tego produktu z recenzji jeszcze nie używałam.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos