wtorek, listopada 06, 2012

ISANA DEO creme mild

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, listopada 06, 2012
Z produktów ISANA kupowałam do tej pory żele pod prysznic, słynną wycofaną odżywkę do włosów i piankę do golenia. W czasie, gdy obowiązywała w Rossmannie gazetka na jego własne marki skusiłam się również na dezodorant w kremie. Mile mnie zaskoczył... ;)

OPAKOWANIE: dezodorant znajduje się w niewielkiej tubce (50m), gdy go odkręcimy mamy niewielki otwór przez który wydobywamy produkt.

ZAPACH: bardzo delikatny, taki pudrowy

KONSYSTENCJA: kremowa, w końcu to dezodorant w kremie :)

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Łagodzący kremowy sztyft. 0% alkoholu. Przyjazne dla skóry zabezpieczenie na cały  dzień. Działanie i pielęgnacja ISANA, deo łagodzący sztyft w kremie z 24-godzinnym kompleksem substancji czynnych chroni w sposób niezawodny przed nieprzyjemnym zapachem i zapewnia pielęgnującą świeżość i długotrwałe zabezpieczenie na cały dzień. Łagodny kompleks substancji czynnych i nawilżających nadaje się szczególnie do skóry wrażliwej- także po depilacji okolic pod pachami. Łagodny dla skóry- nie zawiera alkoholu i barwników- testowany dermatologicznie.

MOJA OPINIA: jest to produkt łagodny, delikatny ale zapewnia ochronę przez długi czas. Może 24- godzinna ochrona to przesada ze strony producenta, w końcu każda  z nas po kilku czy kilkunastu godzinach kąpie się lub bierze prysznic. Nie próbowałam go stosować zaraz po goleniu, jednak myślę, że nie będzie podrażniał.

Jestem nim pozytywnie zaskoczona, zwłaszcza, że na promocji kosztował 3,29 zł!

Które produkty Isana oprócz żeli, masek i pianek są jeszcze godne polecenia? :)

15 komentarze:

Rodzynka1989 on 6 listopada 2012 16:09 pisze...

Dezodorant w kremie? Pierwszy raz widzę :) Muszę mu się bliżej przyjrzeć jak będę w Rossmannie :)

Iwetto on 6 listopada 2012 16:28 pisze...

Tak, kremy do rąk i masła do ciała :)
A tego dezodorantu jednak nie wypróbuję. Potrzebuję antyperspirantu i tu jestem wierna Vichy :)

Ja on 6 listopada 2012 17:08 pisze...

Może się na niego skuszę

n. on 6 listopada 2012 17:34 pisze...

widziałam go i zaciekawił mnie, Twoja opinia działa na jego korzyść i pewnie po zużyciu mojego z dove skusze się a ten :) z isany polecam krem do rąk z 5% urea :)

butterfly on 6 listopada 2012 17:40 pisze...

muszę się na niego skusić;)

dziewczyna mojego chłopaka on 6 listopada 2012 18:03 pisze...

Jestem pozytywnie zaskoczona opinią o tym kosmetyku ;] w ogóle jaka fajna forma, antyperspirant w kremie, jeszcze nie miałam, ale zdecydowanie chciałabym mieć :)))))))))

dziewczyna mojego chłopaka on 6 listopada 2012 18:04 pisze...

aaa... jeszcze zaśmiecę Ci troszkę w komentarzach ale ciekawa jestem czy występuje w różnych wersjach zapachowych ? :D

chodzpomalujmojswiat on 6 listopada 2012 18:53 pisze...

dziewczyna mojego chłopaka: wydaje mi się że nie było... chociaż szczerze mówiąc nie zwróciłam na to szczególnej uwagi :)

Dagusia on 6 listopada 2012 19:54 pisze...

mam go mam go i lubię :) jest tylko jedna wersja jego ;)

chodzpomalujmojswiat on 6 listopada 2012 20:06 pisze...

Dagusia: dziekuję za info :)

Primes on 6 listopada 2012 20:49 pisze...

fajny pomysł, myślę, że za taką cenę warto wypróbować:)

Wera on 6 listopada 2012 21:19 pisze...

oj deo w kremie to nie dla mnie

Unknown on 6 listopada 2012 22:45 pisze...

Zachęciłaś mnie, brzmi obiecująco! Ja z Isany uwielbiam olejek pod prysznic ma świetne działanie, chociaż zapach nie zachwyca

KasiaS1980 on 7 listopada 2012 09:52 pisze...

Dezodorant w kremie to produkt nie dla mnie, wolę klasyczne sztyfty lub kulki. Choć produkt wygląda ciekawie, raczej się nie skuszę.

M on 7 listopada 2012 21:58 pisze...

Ja to tylko produkty włosowe tej marki miałam.:) Takie niusy to jakoś nie w moim guście:/

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos