czwartek, lutego 09, 2012

Celia- maska intensywnie regenerująca

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, lutego 09, 2012
Dziś krótka recenzja pierwszej z masek: regenerującej z keratyną, bambusem i prowitaminą B5.

Maskę możemy dostać tylko w saszetce (ma ona pojemność 12ml).
Przeznaczona jest do włosów: osłabionych, przesuszonych, matowych, zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, niewłaściwą dietą.*


 źródło:drogeriajulia.pl

ZAPACH: bardzo delikatny, przyjemny
KONSYSTENCJA: początkowo myślałam, że jeśli to maska, to będzie dość gęsta, kiedy przecięłam saszetkę od razu wylała mi się na dłoń. Konsystencja leista, podobna do szamponu.
DZIAŁANIE: przede wszystkim producent zaleca by trzymać ją na włosach 3-5 minut a następnie spłukać. Ja jednak pozostawiłam ją na około dwadzieścia, dodatkowo zawinęłam włosy w ręcznik.

Włosy stały się bardziej miękkie, lśniące i sypkie. Bałam się, że nakładając zbyt dużą ilość produktu (zużyłam całą saszetkę) będą przyklapłe i tłuste. Nic takiego jednak nie miało miejsca.

Wiadomo, że efekt "regeneracji" utrzymał się tylko do następnego mycia. Poza tym kupowanie saszetek (bo nie znalałam pełnowymiarowej wersji tego produktu) jest bardzo nieekonomiczne, a recenzja nie jest do końca pełna, bo cóż więcej mogę powiedzieć o niej po jednym użyciu?

Uważam, jednak,że to idealne rozwiązanie, kiedy nie chcemy na wyjazd brać całego opakowania produktu.Taka saszetka nie zajmuje wiele miejsca w torbie, a wygładzi, nawilży i choć trochę zregeneruje nasze włosy.

Kupiłam ją za 1,50 w drogerii Jaśmin (w internecie doszukałam się ceny 1zł, więc Jaśmin sporo na nas zarabia:))

*informacje pochodzą z opakowania produktu

Jutro wybieram się kolejny raz do Super Pharm, może tym razem półka z maskami Biovax nie będzie świecić pustkami :)

5 komentarze:

milusanka on 9 lutego 2012 19:16 pisze...

Przydałaby mi się ;)

Tinaaa on 9 lutego 2012 19:37 pisze...

Ciekawa ta maska. ;D Coraz częściej o nich słyszę i chyba się zdecyduję na ich kupno. <3

Paubia on 9 lutego 2012 21:02 pisze...

Można przynajmniej wypróbować ;)

anikowa101 on 9 lutego 2012 21:23 pisze...

Bardzo lubię maski do włosów to i tę chętnie wypróbuję :)

Ewa Glapa on 9 lutego 2012 21:50 pisze...

jak za taką cenę warto z nią spróbować :]

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos