czwartek, lutego 23, 2012

Wibo Express growth

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, lutego 23, 2012
Lakier ten kupiłam dzień przed Walentynkami, szukałam kobiecej, intensywej zerwieni na moje paznokcie. To klasyczną czerwienią nazwać nie można, ale zakochałam się w tym kolorze!
Jest trochę trudny do zdefiniowania: połączenie czerwieni i pomarańczy, kolor może wydawać się inny w zależności od rodzaju światła.

W szafie Wibo wygląda bardziej jak pomarańcz, tutaj na zdjęciu kolor nie jest dokładnie oddany.
Niestety numer był widoczny na białej naklejce i zdarł się chyba już pierwszego dnia... Dlatego jak będę jutro w Rossmanie, obiecuje, że sprawdzę i na pewno dopiszę.

Lakier ma wygodny pędzelek, bardzo dobrze się rozprowadza. Kryje już przy pierwszej warstwie, ja jednak nakładam (tyczy sie to wszystkich lakierów) dwie.
Szybko schnie, nie zostawia smug . Co do trwałości to u mnie na paznokciach ok 2-3 dni.
Zawiera witaminy: A,C,E a także wapń i proteiny soi: jak dodaje producent: lakier z zaawansowaną formułą wspomagający wzrost paznokcia.
Moje paznokcie rosną dość szybko - łykam CP i skrzypovitę, więc narazie ciężko mi stwierdzić czy jest w tym również zasługa tego lakieru ( jak widzicie mimo, że rosną, narazie ścinam je zupełnie na krótko, żeby mogły dojść do siebie...)

Reasumując:


PLUSY:
-Sporo kolorów
-Dobra aplikacja
-Dość szybko schnie
-Obecność kompleksu wspomagającego wzrost paznokcia
-Cena (ok 6zł)

MINUSY:
-Trwałość (no ale u mnie żaden lakier nie wytrzymuje dłużej niż 3 dni....)
-Zdarza mu się odpryskiwać i wtedy od razu z połowy paznokcia....

Miałyście lakier z tej serii? Lubicie je? :)
Jaki jest Wasz ulubiony odcień czerwieni na paznokciach? :)

14 komentarze:

martynkaczarna on 23 lutego 2012 09:35 pisze...

mam ten odcień - idealny na lato/ wiosnę jak dla mnie :)) i Wibo to całkiem niezła firma pod względem lakierowym (przynajmniej dla mnie).

procentova on 23 lutego 2012 09:36 pisze...

Jeszcze nie miałam lakierów z serii Express Growth, ale przymierzam się coś kupić :)

bloGosia on 23 lutego 2012 09:37 pisze...

Ja nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Wibo, ale przy takiej cenie pewnie za którymś podejściem się skuszę :)

Anonimowy pisze...

Świetny, mam ale z innych serii pewnie kupię :))

anikowa101 on 23 lutego 2012 12:16 pisze...

Ja mam lakiery z tej serii ale inne kolory. Nie podoba mi się że na jasnych widać lekkie popękania. Ja jestem zadowolona z wytrzymałości bo ogólnie nie mam problemu z utrzymaniem lakieru na paznokciach.

Magda on 23 lutego 2012 12:31 pisze...

Mam kilka tych lakierów i lubie je:) Ładne kolory,przy dwóch warstwach intensywnie kryją.No i cena akuratna dla mnie:)

O. on 23 lutego 2012 14:56 pisze...

kolor super






zapraszamy do nas:*

Tinaaa on 23 lutego 2012 16:32 pisze...

Bardzo ładny kolor. :*

gosiak13 on 23 lutego 2012 16:54 pisze...

bardzo ładny kolor. lubię te lakiery.
ja tez mam zawsze krótkie paznokcie, bo muszę, ale i tak jest mi w nich wygodnie.
zapraszam do siebie. ; )

sauria80world on 23 lutego 2012 18:25 pisze...

lubię lakiery z tej serii a ten to taki typowy koral :)

Angela on 23 lutego 2012 19:44 pisze...

mój ulubieniec ostatniego miesiaca :))

Anonimowy pisze...

Śliczny kolorek,lubię lakiery z wibo:)

Kaprysek on 23 lutego 2012 22:29 pisze...

szkoda, że tak krótko na paznokciach wytrzymuje ;/

Unknown on 30 czerwca 2014 08:23 pisze...

W swojej kolekcji posiadam kilka lakierów tej firmy. Bardzo lubię "piaskowe" i " z refleksjami" . Mimo wszystko każdy lakier ktory posiadam z Wibo trzma sie dluzej niz np. z Catrice.

Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos