niedziela, lutego 26, 2012

Mój paznokciowy problem.

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, lutego 26, 2012
Ostatnio strasznie rozdwajają mi się paznokcie...Wyglądają na zdrowe, są mocne ale praktycznie każdy paznokieć po kolei się rozdwaja.
Dzień w dzień od ponad miesiąca dbam o nie w następujący sposób:

ZEWNĘTRZNIE:
-stosuję odżywkę Wibo: diamentowa siła. Nakładam ją za każdym razem gdy zmywam paznokcie. Dodam, że przestałam ją lubić wraz z rozpoczęciem drugiej buteleczki: strasznie szybko mi zgęstniała, nie chce wysychać
-przecieram skórki i paznokcie olejkiem rycynowym. Planuje również od dziś zacząć raz w tygodniu moczyć dłonie w podgrzanej oliwie z cytryną

OD WEWNĄTRZ:
-Skrzypovita raz dziennie
-Calcium Pantonenicum dwa razy dziennie po dwie tabletki

O ile widzę widoczną różnicę jeśli chodzi o włosy: zdecydowanie mniej wypadają, są zdrowsze i szybciej rosną to z paznokciami jest tragiczne. Cały czas ścinam je na krótko, bo wyglądają nieestetycznie.

Ostatnimi czasy na blogach pojawiło się wiele pozytywnych opinii o odżywce Evelline, wydaje mi się, że muszę ją kupić może choć ona da jakieś rezultaty.

A może znacie jeszcze jakieś sposoby na zdrowe paznokcie? Będę wdzięczna za każdą sugestię i wszystkiego wypróbuję :)


Fot. niderlander / Shutterstock.com

10 komentarze:

mala9mi on 26 lutego 2012 14:30 pisze...

Takie uroki zimy i nadchodzącej wiosny.Pani dermatolog powiedziała mi, że włosy wyłażą nie tylko po lecie ale tez przed wiosną o dziwo.Tak samo pewnie z paznokciami jest.Mnie się paznokcie zawsze rozdwajały w zimie.Tez brałam kapsułki, nakładałam odzywki i wcierałam oliwkę i olejek.Na nic to.Jedynym ratunkiem okazała się odzywka Eveline.

Paubia on 26 lutego 2012 14:31 pisze...

Mam odżywkę Eveline i naprawdę mogę Ci ją polecić.

Kaprysek on 26 lutego 2012 14:39 pisze...

A masz podłużne bruzdy na paznokciach ? Polecam miesięczną kurację samą witaminą A. Tylko nie przedawkuj, bo w nadmiarze jest ona toksyczna!

bloGosia on 26 lutego 2012 14:59 pisze...

Jeżeli używasz metalowego pilniczka to zmień go na papierowy albo szklany i piłuj paznokcie delikatnie w jedną stronę żeby ich niepotrzebnie nie szarpać. Odżywka Eveline 8w1 jest genialna! Uratowała moje paznokcie, a ja mam już na koncie kilka jej buteleczek i nie zamierzam ich odstawiać.
Też miałam bardzo długo problem z rozdwajającymi się paznokciami, ale zmieniłam swoje okropne nawyki i teraz się cieszę ich zdrowym wyglądem.

Tinaaa on 26 lutego 2012 15:30 pisze...

Sama mam taki problem. Zaczęłam ograniczać słodycze i jem więcej owoców i warzyw. Powiem Ci jest trochę lepiej. ; D

chodzpomalujmojswiat on 26 lutego 2012 15:32 pisze...

bloGosia: używam pilnika papierowego, postaram się je piłować tak jak napisałaś :) może za bardzo je "szarpie" pilniczkiem

Dorota on 26 lutego 2012 16:11 pisze...

Ja używam odżywki Eveline 8w1 już jakiś czas, efekty nie są powalające, choć jakieś tam są. Po każdym zmyciu 4 warstw odzywki nakładam na paznokcie i skórki miksturę z oliwki Hipp, oleju rycynowego, oliwy i wyciśniętej witaminy A+E z kapsułki. Paznokcie nie są może rewelacyjne, ale już zdecydowanie lepiej wyglądają, więc kontynuuje ten proces dalej.

Aniamaluje on 26 lutego 2012 16:26 pisze...

8in1 z eeline da radę na pewno - moje też się rozdwajały i to jedyna która pomogła ;)

Ruda on 26 lutego 2012 16:31 pisze...

U mnie cuda zrobiłam Eveline 8w1. Poza tym, proponuję zakup szklanego pilniczka: rozdwaja dużo mniej niż metalowe/papierowe.

sauria80world on 27 lutego 2012 16:21 pisze...

mi póki co się nie rozdwajają - odpukać :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos