wtorek, lutego 14, 2012

PRZYPOMNIENIE

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, lutego 14, 2012
Tylko do dzisiaj do godziny 24:00 mozna zgłaszać się do rozdanio-konkursu na moim blogu. Wystarczy byc tylko moim obserwatorem.Post do rozdania: http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2012/01/rozdanie-u-chodzpomalujmojswiat.html .


źródło:crafts.kaboose.com


Moje drogie, nie wiem jak często będą pojawiać się teraz posty. Jednak ten z wynikami konkursu pojawi się na pewno jutro. Chodzi o to, że niestety komputer na którym pracuje (a jest to stary stacjonarny komp...) niestety wczoraj odmówił  współpracy i nie chciał się włączyć... mam tylko nadzieje, że da się odzyskać wszystkie moje zdjęcia dokumenty i materiały, bo jak nie to będzie bardzo, bardzo żle!!! :(

Życzę Wam mile spędzonego walentynkowego dnia :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

To czekam:)

pesymistka13 on 14 lutego 2012 12:19 pisze...

W taki razie życzę aby komputer jednak chciał współpracować :)

Rozalia59 on 15 lutego 2012 15:36 pisze...

zawsze mówiłam, że komputer to rzecz bardzo złośliwa, powodzenia :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos