poniedziałek, lutego 27, 2012

Kiss Kiss Kiss

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, lutego 27, 2012
Kiss, kiss, kiss to po prostu nazwa błyszczyka o numerze 07 z Essence, który naprawdę bardzo lubię :)

Swojego czasu byłam w posiadaniu jaśniejszego My favourite milkshake, tamten również przypadł mi do gustu.
Co takiego ma w sobie błyszczyk Stay With Me?

- przede wszystkim żywe, intensywne kolory, które na ustach nic nie tracą i wyglądają dokładnie jak w opakowaniu
-utrzymują się zdecydowanie dłużej niż inne tego typu produkty
-kryciem można porównać je do szminki (jest tak w przypadku odcienia kiss, kiss, kiss)
-są proste w aplikacji (wiadomo przy czerwonym kolorze trzeba być ostrożnym i dokładnym, bez lusterka się nie obejdzie, jednak odkąd mam ten błyszczyk czerwona szminka poszła w odstawkę)
-nie wysuszają ust
-posiadają wygodny aplikator , nigdzie indziej takiego nie spotkałam, coś ala mikrofon :)
-zbytnio się nie kleją (do włosów np)
-mają niską cenę 8,99 za 4ml
-posiadają przyjemne dla oka proste opakowanie


Moje drogie! Czy błyszczyki Stay with me są zupełnie wycofywane? Widziałam na wielu blogach, że również miały na wyprzedaży zabójczą cenę 3,99 .Czy jest to jednoznaczne z tym, że juz ich nie będzie? A może  będzie je można dostać tylko w Naturze, bo tam wyprzedaż Essence nie jest planowana?
Swoją drogą we Wroclawiu w Super Pharm na Oławskiej wszystkie wyprzedawane produkty zniknęły w mgieniu oka. Moja siostra wybrała się  wczoraj o SP i zostały tylko lakiery i pojedyncze sztuki błyszczyków XXL shine.
Wrocławianki, załapałyście się na coś z przecenionych produktów? :)

9 komentarze:

zoila on 27 lutego 2012 09:02 pisze...

Piękny kolor. Chyba te błyszczyki będą w 2 szafie, bo nie ma ich na liście wycofywanych. Ja byłam w SP w sobotę i niczego nie było, podobnie w Tesco Extra

procentova on 27 lutego 2012 09:37 pisze...

Mam nadzieję, że ich nie wycofują :)
Śliczny kolor :)

Anonimowy pisze...

Jako wrocławianka wstyd się przyznać ale nigdy nie było mi po drodze do natury... Błyszczyk bardzo fajny i też nie chciałabym żeby je wycofali.

chodzpomalujmojswiat on 27 lutego 2012 11:33 pisze...

to może faktycznie go nie wycofują :) zmylił mnie jeden z postów, gdzie bodajże Anikowa kupiła kilka tych błyszczyków za 3,99 i dlatego pomyślałam,że może już się nie pojawią...

martynkaczarna on 27 lutego 2012 12:27 pisze...

o ja jak ja kupowałam je rok temu na początku czerwca to kosztowały 6.99 zł/ muszę iść do drogerii obczaić promocje

Anonimowy pisze...

Jaaa za 4zł,wzięłabym wszystkie:D
lubię te błyszczyki:))

Dagusia on 27 lutego 2012 18:38 pisze...

ja też bym chciała za 4 zł :D

PureMorning on 27 lutego 2012 19:32 pisze...

Też mam ten błyszczyk, ale w odcieniu My favourite milkshake.

women-beauty on 2 marca 2012 11:15 pisze...

Posiadam błyszczyk w kolorze My favourite milkshake z tej serii i bardzo go lubię, ma bardzo wygodny aplikator i bardzo fajną konsystencję;)ale ta czerwień jest świetna;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos