sobota, lutego 04, 2012

Co mam w swojej torebce?

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, lutego 04, 2012
Pamiętam jakiś czas temu, wśród bloggerek krążył taki TAG, przypomniała mi o nim anikowa101, która kilka dni temu zamieściła podobny post. Postanowiłam dodać coś podobnego :)
Tak prezentuje się moja torba, kolor jest na zdjęciu lekko przekłamany, realnie jest bardziej różowa niż kremowa. Kupiłam ją w sklepie etorebka, bardzo lubię ich torebki. Mają przede wszystkim ciekawe wzory i bardzo często można trafić na atrakcyjne promocje :)
Moja torebka jest dość spora, można ją nosić zarówno na jak i przez ramię.

A oto jej zawartość:


Na pierwszym zdjęciu zapomniałam kilku przedmiotów, więc to drugie prezentuje już całą zawartość mojej torebki.

Patrząc od lewej:
1.Noteso-kalendarz z tygryskiem. Tak naprawdę to zwykły notes w kratkę, ale przerobiłam go sobie na kalendarz, dzieląc kartki na dni. Zapisuję w nim swoje ważne sprawy, zakupy również te kosmetyczne :)
2.Perfumy Golden Rose, odpowiednik Escady Pink, dość słodkie i bardzo kobiece. Utrzymują się naprawdę dobrych kilka godzin.
3.Mascara 2000 calories do poprawek i puder w płynie Essence ( w zasadzie w torebce tylko wtedy, kiedy nie śpię w domu)
4.Potrfel, widać, że już dużo przeszedł, ale lubię go, wszystko mi się w nim mieści.
5.Wazelina z Rossmanna, dla mnie idealna na usta, zakatarzony nos, bez zapachu i substancji konserwującyh. Jedyny jej mankament to wielkość: 125 ml, pełna jest dość ciężka... mojej zostało na szczęście niewiele, dlatego spokojnie mogę ją nosić w torbie
6.Chusteczki
7.Lusterko, wiem niezbyt urodziowe, kupione w Pepco za grosze
8.Krem do rąk recenzowany wczoraj
9.Błyszczyk Essence i pomadka Nivea recenzje również u mnie na blogu
10.Telefon
11.Słuchawki do telefonu
12.Klucze

I to byłoby tyle :) Zachęcam do kontynuowania podobnego rodzaju postów :)
Miłego dnia dziewczyny!

4 komentarze:

sypa on 4 lutego 2012 14:41 pisze...

widzę, że wszystkie mamy podobne rzeczy w swoich torebkach ;)

snow on 4 lutego 2012 15:31 pisze...

uwielbiam takie wpisy ;D kurcze ale podziwiam za tą wazelinę, mi by sie chyba nie zmieściła ;)

martynkaczarna on 4 lutego 2012 15:45 pisze...

aj te kobiece torebki :))

anikowa101 on 4 lutego 2012 19:37 pisze...

Miło, że także zrobiłaś taki wpis :) Najbardziej zaskoczyłaś mnie tą wazeliną z Rossmanna, a raczej rozmiarem opakowania ;)
Puder w płynie z Essence? Pierwszy raz taki widzę!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos