środa, lutego 22, 2012

Ziaja Pro: peeling enzymatyczny

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, lutego 22, 2012
Produkt ten otrzymałam od koleżanki. Stwierdziła po prostu iż peeling zupełnie na nią nie działa, więc może ja będę mieć z niego jakiś pożytek.

Zacznę od tego, że seria PRO jest przeznaczona do użytku profesjonalnego w gabinetach kosmetycznych.Nie miałam innych kosmetyków Ziaja  PRO, ale mogę stwierdzić, że akurat ten absolutnie nie zrobi nam krzywdy,jeśli będziemy stosować go same (baa przecież na moją koleżanką w ogole działał...).

Jest to peeling enzymatyczny:
-program wzmacniający do cery naczynkowej
-program oczyszczający do każdego rodzaju cery

źródło: kosmetyki-polskie.com

Kilka słów od producenta znajdujących się na opakowaniu:

OPIS DZIAŁANIA:

-Łagodne, ale dokładnie złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka
-Skutecznie nawilża oraz ułatwia wnikanie substancji aktywnych w głębsze warstwy skóry.

SUBSTANCJE AKTYWNE:
-subtylizyna
-witamina E, prowitamina B5

ZAPACH: bardzo delikatny, pachnie jak krem

KONSYSTENCJA: biała emulsja, peeling nie posiada drobinek (w koncu to wersja enzymatyczna)

SPOSÓB UŻYCIA: peeling należy nałozyć na twarz, po czym masować 10-15 minut omijając okolice oczu, następnie spłukać. Od znajomej kosmetyczki wiem jednak, że lepiej jest go nałożyć odczekać chwilę i dopiero później wykonać masaż.
Nie jest wspomniane jak często go używać (z wiadomych powodów, salonu nie odwiedzamy kilka razy w tygodniu), dlatego ja stosuję go 2 razy w tygodniu.

EFEKTY I MOJE ODCZUCIA: po użyciu skóra jest gładka, miękka, oczyszczona a zarazem nawilżona. Eliminuje wszelkie suche skórki. Jednocześnie jest delikatny, nie podrażnił mnie, nie wywołał zaczerwienienia.

Ja jestem z niego zadowolona. Spełnia swoje zadanie, idealny przed nałożeniem maseczki czy innego produktu, ponieważ przygotowuje skóre do kolejnych zabiegów.
Zdecydowanie polecam!

ZALETY:
-ekonimiczne opakowanie (z pompką)
-delikatny zapach
-odpowiednia konsystencja
-bardzo poprawne działanie

WADY:
-dostępność (tylko w gabinetach kosmetycznych, ewentualnie w internecie)
-dość zastanawiająca robieżność cen od ok 20zł do nawet 40....


Moje drogie! Stosowałyście coś z serii Ziaja PRO? Polecacie jakieś konkretne produkty? :)

Wczoraj odebrałam swój nowy sprzęt, niestety są jeszcze problemy z zainstalowaniem wszystkiego, dlatego dziś recenzja z laptopa siostry. Mam jednak cicha nadzieję, że już od jutra zacznę pracować na własnym komputerze (kiedy pisze dla Was te recenzję, mój chłopak dzielnie zmaga się z aktualizacją i instalowaniem mi wszystkich potrzebnych programów :))

8 komentarze:

Beauty Wizaż on 22 lutego 2012 17:34 pisze...

używam i bardzo lubię :)

Entertainment on 22 lutego 2012 18:15 pisze...

A jak się ma jego działanie do naczynek? :>

Dusiołek on 22 lutego 2012 18:52 pisze...

Ostatnio bardzo polubiłam kosmetyki Ziaji z serii med, te z PRO nie są jakieś... nadzwyczajne. Chociaż peeling enzymatyczny jest akurat okej, gdyby tylko miał mocniejsze działanie. Nie złuszcza za wiele, ale dla naczyniowców powinien się sprawdzać.

chodzpomalujmojswiat on 22 lutego 2012 19:31 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
chodzpomalujmojswiat on 22 lutego 2012 19:32 pisze...

Ainta- wydaje mi się, że nadaje się również dla osób mających problem z naczynkami. Nie mam tego problemu, wiec niewiele jestem w stanie powiedzieć...

sauria80world on 22 lutego 2012 22:15 pisze...

polecam też peeling enzymatyczny Lirene :)

Anonimowy pisze...

Nie miałam tego produktu nigdy, ale zapowiada się ciekawie:))

Żaneta Serocka on 6 grudnia 2017 14:29 pisze...

rozważałam zakup tego peelingu a Ty mnie ostatecznie do tego przekonałaś :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos