środa, lutego 08, 2012

WANTED: podkład idealny

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, lutego 08, 2012
Moja przygoda z podkładami zaczęła się dopiero na studiach .W liceum stosowałam tylko kremy tonujące, pamiętam dobrze Under Twenty.
Kiedy zaczęłam mieć poważne problemy z trądzikiem, wolałam zakryć go choć trochę by czuć się pewniej.
Pamiętam, że używałam Maybelline Matt mousse ( zostały po nim niezbyt dobre wspomnienia: małe krycie, szybko się zużywał...) a potem  Superstay Silky (nie wiem czy nadal jest dostępny, miał 2 osobne pojemniczki podkład i bazę, które należało zmieszać...). Kiedy cera doszła do siebie długi czas byłam wierna Rimmelowi Recover, który z tego co wiem wycofano (dziewczyny, a może się mylę? ale długi czas go nigdzie nie widziałam!). Jak dla mnie był naprawdę fajny, krycie nie było jakieś wybitne, ale z efektu byłam bardzo zadowolona.
Dalej były Lirene Nature matt  oraz Lirene city matt. Całkiem dobre, polskie podkłady za niewielkie pieniądze.
No i Kobo kończę właśnie trzecie opakowanie (swoją drogą Kobo jest strasznie wydajne, jedna buteleczka starczy na 7-8 miesięcy....)
Ale, że jestem istotą, której szybko produkty się nudzą (kosmetyki są na tej liście na pierwszym miejscu) wraz z końcówką podkładu, który lubię, ale nie aż tak by był moim ideałem naszło mnie na wypróbowanie czegoś nowego. A któż lepiej doradzi mi niż Wy dziewczyny?

WANTED:
Szukam podkładu, którego krycie nie musi być mocne (nie mam już większych problemów z cerą, w tym momencie zależy mi na ukryciu pozostałości po trądziku : trochę przebarwień, niejednolity koloryt), który nie wysuszy mi twarzy, dobrze stopi się ze skórą i taki, który występuje w jasnym odcieniu. O ten odcień chodzi mi przede wszystkim,  nie mogłam od ponad pół roku się opalać,a mimo że mam ciemną oprawę oczy i ciemny kolor włosów mój odcień cery jest zdecydowanie jaśniutki (z tonami żółtymi, nie różowymi).
Liczę na Waszą pomoc mam nadzieję, że taki podkład w ogóle istnieje ;)
dziekuję za każdą odpowiedź na ten post !

źródło: zeberka.pl

13 komentarze:

Tinaaa on 8 lutego 2012 20:04 pisze...

Chciałabym Ci pomóc, ale sama nie używam i się wgl. nie orientuję. ;(
Z chęcią poczytam komentarze innych użytkowniczek.;*

Alieneczka on 8 lutego 2012 20:09 pisze...

ja podkłady odstawiłam i używam bb cream: Missha Perfect Cover i M. byłaby dla Ciebie idealna (tak myślę) odcień 13 lub 23 (ja używam 23 i 21, ale 21 ma różowe tony), spróbuj z 13 odcieniem :)

mala9mi on 8 lutego 2012 20:09 pisze...

Jesli chodzi o Recover to go wycofali (w każdym razie w PL) ale chyba ten nowy wake me up będzie jego odpowiednikiem.Też zawiera delikatne drobiny.
A próbowałaś Bourjois?Ja mam 10 hour sleep effect i to jest bardzo delikatny, odświeżający podkład o małym kryciu.I ma jasne odcienie.
Albo healthy mix?
Generalnie kupowanie podkładu to droga przez mękę co?:)
Aha i co się robi z podkładem, że on sie kończy w 4 miesiące:)?Mi butelka starcza spokojnie na rok.A używam codziennie.

Alieneczka on 8 lutego 2012 20:10 pisze...

chaotycznie napisałam he! :) sorry :)

chodzpomalujmojswiat on 8 lutego 2012 20:19 pisze...

z tym miesiącami trochę przezsadziłam, dokładnie nie pamiętam kiedy go kupiłam... pewnie jakieś 7-8 miesięcy temu. Ja nakładam podkład strasznie nieekonimcznie, dodatkowo aplikator w Kobo jest taki, ze zawsze wydostaje się zbyt wiele produktu...dziekuje za pomoc, o Bourjois muszę pomyśleć :)

Cosmetics my Addiction on 8 lutego 2012 20:42 pisze...

Ja mam właśnie bourjois owocowy, jest bardzo lekki i mam trądzik i nie chodziło mi o krycie mocne, tylko o to, aby nie było tak widać skórek. I ten jest dla mnie idealny pisałam u siebie recenzję na blogu o tym podkładzie, zapraszam :)

Ewa Glapa on 8 lutego 2012 21:05 pisze...

Jak dla mnie najlepszy podkład to Revlon Colorstay :]

Anonimowy pisze...

Ja używam teraz essence stay all day ale to raczej nie dla ciebie bo jego najjaśniejszy odcień jest ciemny...
Ja też poszukuję idealnego mam zamiar kupić pharmaceris:))

Dusiołek on 8 lutego 2012 22:16 pisze...

Próbowałaś kiedyś podkładów mineralnych? :) Ja testuje właśnie Lauress i jestem w szoku jakie ma krycie przy jednej warstwie. A poza tym używam Revlona CS w odcieniu 150 Buff i jest przyjemniaczkiem, ale dość ciężki. :)

Moodhomme on 8 lutego 2012 22:35 pisze...

Ja też używam Revlona ColorStay i jestem zadowolona :)
Mogę polecić! :D

Przyjaciółka Rudej on 8 lutego 2012 23:07 pisze...

Ja również polecam podkłady mineralne:) używam od pół roku Lily Lolo i muszę powiedzieć, że jest świetny a i wybór kolorów jest duży.. Tylko wiąże się to z zakupem jakiegoś porządnego pędzla.. Do tej pory używałam byle jakiego, ale niedawno kupiłam hakuro jestem mega zadowolona z tego duetu :)

Unknown on 9 lutego 2012 01:06 pisze...

zobacz na Catrice Photofinish..podobno bardzo dobry za 25 zl :)

anikowa101 on 9 lutego 2012 14:16 pisze...

Przykro mi ale ja za bardzo nie pomogę. Ja także szukam podkładu idealnego. Ja już nawet nie szukam kryjącego czy matującego tylko odpowiedniego koloru. Mam bladą twarz i trudno mi cokolwiek dobrać.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos