niedziela, lutego 19, 2012

Nowy wygląd bloga :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, lutego 19, 2012
I znów zapragnęłam zmian na blogu (tym razem naprawdę sporych...). Jak Wam się podoba? Wiem, że raczej nie ma dużo wspólnego z tematyką kosmetyczną, ale idealnie pasuje do mojej osobowości. No i w końcu nawiązuje do według mnie najpiękniejszego i najbardziej magicznego miasta jakim jest Paryż.


Wybaczcie za te krótkie, nawet nie posty a wzmianki, które pojawiają się na blogu ostatnimi czasy. Komputer zbuntował się na amen, naprawa jest niemożliwa...
Czekam teraz na nowy, mam nadzieję, że będzie u mnie już jutro :)

8 komentarze:

sypa on 19 lutego 2012 11:44 pisze...

Śliczny szablon ;) teraz chyba jakiś okres zmian, bo ja tez trochę pozmieniałam wyglad bloga :p

Anonimowy pisze...

Mi się podoba ten motyw rolki notesu tutaj obok:))) Wygląda fajnie całość.

babskimokiemprzykawie on 19 lutego 2012 12:44 pisze...

Mi się podoba :)

sia on 19 lutego 2012 13:04 pisze...

baaardzo mi się podoba :) też kocham paryż ;)

strī-linga on 19 lutego 2012 13:10 pisze...

ooo, jak fajnie. tylko komentarze jakoś dziwnie wyglądają z tymi niebieskimi podświetleniami. ale to tylko moje zdanie ;)

ps. wyłącz weryfikację obrazkową!!!!!!!!!!!!!

Taml on 19 lutego 2012 13:17 pisze...

Nie podobają mi się takie szablony ale to kwestia gustu :)

chodzpomalujmojswiat on 19 lutego 2012 13:56 pisze...

już wyłączyłam weryfikację obrazkową :) nawet nie miałam pojęcia, że ją mam.

sauria80world on 19 lutego 2012 14:26 pisze...

wolę szerszy wygląd, ale wyszło słodko :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos