poniedziałek, lutego 13, 2012

O nawilżaniu twarzy. Dax Cosmetics maseczka głęboko nawilżająca

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, lutego 13, 2012
Przy pogodzie jaką mieliśmy ostatnio (podobno mrozy na szczęście się kończą...! ) moja cera stała się bardzo kapryśna. Przede wszystkim silnie przesuszona na nosie i policzkach. Któregoś dnia nie mogłam najzwyczajniej nałożyć podkładu, bo stworzył mi bardzo nieestetyczną "suchą, złuszczającą się skórkę".
Będąc ostatnio w Super Pharm przypomniałam sobie o maseczce, którą używałam jakiś czas temu, a która świetnie radziła sobie z nawilżaniem. Mowa o masce głęboko nawilżającej z Daxa.
Od tamtej pory trochę zmieniło się jej opakowanie ( a konkretnie saszetka):
wyglądała tak:

źródło: webkupiec.pl

A obecnie prezentuje się tak:
źrodło: webkupiec.pl

Jest to maska głęboko nawilżająca na twarz, szyję i dekolt. Zawiera aloes i kwiat pomarańczy, przeznaczona dla cery odwodnionej i zmęczonej.
Nakładamy ją na twarz na ok 10-15 min ( w tym czasie expresowo się wchłania, widzimy dokładnie, które miejsca są najbardziej przesuszone: maski najszybciej tam nie ma), po czym pozostałości możemy albo wmasować albo usunąc za pomocą chusteczki czy wacika.

ZAPACH: przyjemny, choć ciężki do zdefiniowania. Dość słodki, nie wyczuwam jednak pomarańczy, dominuje aloes.

KONSYSTENCJA: maseczka nie jest za gęsta, ani zbyt rzadka, nie spływa z twarzy przy aplikacji, świetnie i praktycznie natychmiastowo się wchłania

WYDAJNOŚĆ: jedna taka saszetka wystarczyła mi na 2 pełne użycia i jeszcze 3 "połowiczne" tzn przelałam ją sobie do tego małego, plastikoweg słoiczka z Rossmana i nie nakładałam już na całą twarz, tylko właśnie na miejsca najbardziej przesuszone (nos, policzki)

DZIAŁANIE: wszelkie kremy chowajcie się! najlepszy i najszybszy nawilżacz, który dodatkowo nie sprawia, że cera się świeci. Bez obaw po wchłonięciu można robić makijaż.

Obecnie mój "must have", pogotowie na przesuszoną twarz!

cena to ok 1,80 za saszetkę.
Szukając dziś zdjęć w sieci, natknęłam się na tą maseczkę w pełnowymiarowym opakowaniu (tubie), nie spotkałam się jeszcze nigdzie z taką jej formą. A może Wy dziewczyny wiecie gdzie jest dostępna jako pełnowymiarowy kosmetyk? Jeśli spotkam z pewnością kupię.

PRZYPOMINAM RÓWNIEŻ O ROZDANIU! NA ZGŁOSZENIA MACIE CZAS DO JUTRA DO GODZINY 24:00. ZWYCIĘZCÓW PODAM W ŚRODĘ 15.02 . POWODZENIA :)

5 komentarze:

pesymistka13 on 13 lutego 2012 09:18 pisze...

Bardzo lubię te maseczki, ostatnio nabyłam odżywczą z tej właśnie serii - trzeba się jako,ś ratować przed tymi mrozami. Niestety pełnowymiarowych opakowań jeszcze nie spotkałam.

strī-linga on 13 lutego 2012 09:50 pisze...

Kiedyś było normalnie dostępne pełnowymierowe opakowanie, ale teraz jakoś nigdzie nie mogę znaleźć. Szukałam w zeszłym tygodniu, bo chcę całą tubkę a nie te pieprzone saszetki.

Anonimowy pisze...

Mam odżywczą ale cały czas o niej zapominam leży w tej szafce i leży muszę jej w końcu użyć:D

Kaprysek on 13 lutego 2012 15:30 pisze...

Jeszcze nigdy nie miałam maseczki z tej firmy, ale skoro jest taka rewelacyjna dla suchej skóry to na pewno skorzystam z Twojej "reklamy". Lubię testować polecane produkty, a za taką cenę naprawdę warto ;) serdecznie pozdrawiam

anikowa101 on 13 lutego 2012 23:24 pisze...

Muszę ją mieć :D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos