środa, lutego 29, 2012

Ulubieńcy lutego.

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, lutego 29, 2012
Bez zbędnego wstępu, w tym miesiącu do ulubieńców mogę zaliczyć:

1.Masło kawowe do ciała Joanna. . Bardzo polubiłam je za zapach i nawilża również przyzwoicie.

2. Maseczkę na twarz, szyję, dekolt  głęboko nawilżającą z Perfecty. Super nawilża twarz, dodatkowo nie trzeba jej zmywać, wystarczy pozostałości wmasować, bądź zebrać chusteczką.

 źródło: kosmeteria.com.pl




3.Lakier do paznokci Wibo growth. Za piękny kolor, a także za długość utrzymywania się na paznokciach. (właśnie przypomniało mi się, że miałam sprawdzić jaki numer ma ten kolor, przecież byłam w Rossmannie, ehh gapa ze mnie! )


4. Micel Ziaja Ulga. Nie było jeszcze o nim recenzji, ale planuję ją w najbliższych dniach (może nawet jutro :))


5. Błyszczyk kiss, kiss, kiss Stay withe me! od Essence. I chociaż mam go już jakiś czas to właśnie w tym miesiącu używam go częściej i intensywniej, powoli przyzwyczajam się do kobieco czerwonych ust, nie tylko na wielkie wyjścia :)


6. Podkład Catrice Photo finish. Bije na głowę Kobo, żałuję, że wcześniej go nie kupiłam. Najlepszy podkład jaki miałam :)



Wszystkie produkty (oprócz micela) były przeze mnie recenzowane, dlatego jeśli jeszcze któraś z Was nie czytała, odsyłam do poszczególnych postów :)
To tyle! a jakich Wy macie ulubieńców lutego? :)

13 komentarze:

Magdawe on 29 lutego 2012 09:02 pisze...

Słyszałam, że ten micel bardzo dobrze się spisuje. Ciekawe czy Twoja recenzja to potwierdzi :)

martynkaczarna on 29 lutego 2012 09:12 pisze...

hm, żadnego nie posiadam. za wyjątkiem błyszczyka z essence, który w innym co prawda odcieniu, ale również znalazł się w moich ulubieńcach:) Buziaki

Paula | one little smile on 29 lutego 2012 10:49 pisze...

daj znać jak sie micel sprawuje ;)

Dagusia on 29 lutego 2012 10:57 pisze...

lakier też polecam hehe ;)

Anonimowy pisze...

Ten podkład z Catrice mnie inspiruje. Chyba wybiorę się do Natury, bo rozumiem, że tam go kupiłaś i go przetestuję. Słyszałam już tyle dobrych opinii na jego temat...

Paubia on 29 lutego 2012 12:40 pisze...

O jaki ładny ten kolorek lakieru.
Muszę się przyjrzeć temu podkładowi. ;)

zoila on 29 lutego 2012 15:39 pisze...

Bardzo lubię to masełko z Joanny

Basia8212 on 29 lutego 2012 18:39 pisze...

i po raz kolejny wpada mi w oko masełko kawowe:-)

Kaprysek on 29 lutego 2012 19:19 pisze...

Umm masło kawowe ;) chyba dam się skusić ;))

.biemi on 29 lutego 2012 19:53 pisze...

a u mnie ten micel kompletnie się nie sprawdził :/ a lakier ma bardzo ładny kolor nie dziwi mnie że był ulubiencem :)

http://www.biemi-bo.blogspot.com/2012/02/uwaga-biemi-rozdaje.html

mintelegance89 on 29 lutego 2012 20:53 pisze...

ja nie lubię maseczek perfecta...kosmetyki ziaja kocham, nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez nich:)

procentova on 29 lutego 2012 22:01 pisze...

Ciekawe to masło kawowe :)
Kup sobie szampon Babydream, który świetnie zmywa oleje i olejek z Alterry :)

Kamila on 1 marca 2012 21:39 pisze...

zachęcam do wzięcia udziału w moim rozdaniu: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos