poniedziałek, lutego 06, 2012

Kremy na zimę i mróz!

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, lutego 06, 2012
Wszystkie z nas dobrze wiedzą, że zimą nasza skóra potrzebuje intenywniejszej pielęgnacji. Przed mrozem nie ochronią już nas delikatne kremy i emulsje.
Dlatego przedstawiam Wam 3 specyfiki, według mnie typowo na zimę, które stosowane o tej porze roku z pewnością dadzą sobie radę z pielegnacją i ochroną twarzy.

1. Naturalny krem oliwkowy Ziaja (swojego czasu pojawiła się jego recenzja). Idealny na takie mroźne dni, ale ze względu na to, że  powoduje świecenie używam go na noc, ewentualnie robię sobie z niego maskę: nakładam grubszą warstwę, a potem czekam aż się wchłonie. Bardzo dobrze nawilża, nie powoduje podrażnień.

2.Zimowy krem z Avonu z witaminą A+C. Początkowo podchodziłam do niego z rezerwą, myśląc, że pewnie jest bardzo ciężki i tłusty. Skusiła mnie zawartość witamin, zwłaszcza, że znów borykam się z problemem zajadów, a witamina A działa na nie najlepiej.
Wcale nie ma ciężkiej, lepiej konsystencji, dobrze się wchłania, dodatkowo to najlepszy sposób na "rekonwalescenję" mojego nosa po katarze. Jako jedyny poradził sobie z suchym nosem i strasznymi skórkami.

3.Krem na każdą pogodę Babydream. Nie miałam go okazji jeszcze stosować, moja siostra kupiła go na wyjazd na narty. Sprawdził się u niej, dlatego zastanawiam się nad kupnem. Lubię wszystkie kremy z tej serii, ponieważ, nie są napakowane środkami barwiącymi i konserwującymi, olejami mineralnymi. Zawiera olej z avocado i pantenol.


Moje Drogie : a jakie są Wasze kremowe pewniaki na te mroźne, zimowe dni? Możecie coś polecić? :)

9 komentarze:

babskimokiemprzykawie on 6 lutego 2012 11:01 pisze...

Też się rozglądam za jakimś zimowym kremem, zastanawiałam się nad tym z Flos-Leku. Z chęcią poczytam co polecacie ;)

Tinaaa on 6 lutego 2012 11:12 pisze...

Używam kremu oliwkowego,. ; p Także polecam.;*
Zastanawia się nad kupnem babydream. : ]]
Pozdrawiam.;*

Meraja on 6 lutego 2012 11:39 pisze...

Neutrogena! (jestem nudna, bo wszędzie o nim mówię, ale naprawdę warto!) wydajny niesamowice i ochrania też super :)

procentova on 6 lutego 2012 11:49 pisze...

Mam krem oliwkowy, jednak u mnie on na zimę jak i na sezon grzewczy się nie sprawdził.
Moim ulubionym kremem na mrozy jest Oeparol Balance.
Dziś recenzja u mnie tego cudeńka :)

Pozdrawiam! :)

Anonimowy pisze...

Dzisiaj właśnie kupiłam sobie ten oliwkowy:)
A ten z babydream u mnie się nie sprawdził:))

Anonimowy pisze...

Moja siostra miała ten krem z Avonu i też go chwaliła. Pomagał jej dbać też na popękane od mrozu naczynka.

Taml on 6 lutego 2012 17:39 pisze...

Babydream jest cudowny ;)

Unknown on 6 lutego 2012 18:35 pisze...

dla mnie za tłusto...

Dusiołek on 6 lutego 2012 22:42 pisze...

Uwielbiam takie tłuściaki. :D Zbawienie dla mojej skóry. Ja używam Dermosanu, jest moim numerem 1. Szczególnie, że nie dość mojej skórze mrozów to jeszcze się zalergizowała na coś, paskuda.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos