sobota, lutego 25, 2012

Kilka słów o współpracy z laboratorium kosmetycznym Ava

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, lutego 25, 2012
Jak już wspominałam i obiecałam dziś zdjęcie produktu, który dostałam od laboratorium Ava, jest to serum- maska z serii White Skin:


Narazie nie mogę dużo o niej powiedzieć, wiadomo jest to taki produkt na którego efekty będę musiala troche poczekać...
Nie ukrywam, że wiążę z nią spore nadzieje, moja skóra twarzy po leczeniu retinoidami nie ma jednolitego kolorytu i gdzie niegdzie widać przebarwienia. Stosowałam już Glyco A oraz serum ze stężoną witaminą C ( nie pamiętam nazwy), które stosowane regularnie dały widoczne rezultaty, jednak potem moje problemy z trądzikiem znów powróciły i pojawiły się nowe.

Tak więc uczę się systematyczności, regularności w stosowaniu i za jakiś czas ( myślę ze to kwestia 2-3 miesięcy) pojawi się pełna recenzja wraz z efektem kuracji.

Ciekawa byłam opinii o tym serum, ale nawet na wizażu nie pojawiła się jeszcze żadna recenzja, jest to chyba nowość, stąd moja ciekawość jest jeszcze większa :)

Udanego weekendu!

3 komentarze:

sia on 25 lutego 2012 14:18 pisze...

jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi to serum :)

Kaprysek on 25 lutego 2012 15:15 pisze...

Ostatnio kupiłam w hurtowni kosmetycznej maseczkę antybakteryjną z Ava Laboratorium. Użyłam ją na razie raz i jestem zadowolona. Za 200 ml profesjonalnej maseczki używanej w gabinecie kosmetycznym zapłaciłam 20 zł ;) pozdrawiam

Paubia on 25 lutego 2012 15:59 pisze...

Jestem ciekawa jego działania i będę czekać na pełnowymiarową recenzję.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos