poniedziałek, sierpnia 08, 2011

Biedronkowe odkrycia. Żel micelarny.

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, sierpnia 08, 2011
Bez owijania: ten  żel jest  świetny!
Przede wszystkim świetnie zmywa makijaż i nie podrażnia. Moja twarz jest dość wrażliwa (zwłaszcza okolice oczu, ale nie tylko czasami robi się czerwona i piecze). A tutaj tego problemu nie mam (podrażniał mnie np płyn micelarny Bourjois, który początkowo uwielbiałam).
Żel jest delikatny, twarz nie jest po nim ściagnięta, ma świeży zapach i fajnie pobudza gdy myję rano buzię.
Jestem zdecydowanie na tak! Dodając że żel kosztuje jak dobrze pamiętam 4,99 :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

świetna sprawa:) wygląda na to, że nasza ukochana biedronka zaczyna zdobywać kosmetyczna sławę:D

sypa on 8 sierpnia 2011 14:43 pisze...

Biedronka coraz lepiej daje rade (;

Unknown on 21 sierpnia 2011 19:25 pisze...

Żel jest genialny! Mam już trzecie opakowanie :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos