sobota, sierpnia 06, 2011

TAG 30 pytań kosmetycznych.

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, sierpnia 06, 2011
Otagowana przez Eve i Siouxie odpowiem na następujące pytania:
1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
2 razy- rano i wieczorem
2. Jaki masz typ cery?
wydaje mi się, że mieszaną

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Żel micelarny z Biedronki
4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeśli tak, to jakich?

Nie używam peelingów do twarzy
5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Kremu Babydream na dzień i Garnier na noc

6. Używasz kremu pod oczy? Jeśli tak, to jakiego?
Nie, nie używam

7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Na nosie,ale niewiele :)
8. Jakiego podkładu używasz?
KOBO city matt odcień 101
9. Jakiego korektora używasz?

Korektora Essence, tego potrójnego: różowo-beżowo-zielonego
10. W jakiej tonacji jest Twoja cera?
Chłodny, jednak jeśli się opalę bardziej oliwkowa :)
11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Wydaje mi się, że są trudne do założenia i chyba nie podejmę się nigdy takiego wyzwania

12. Jakiej mascary używasz?
Wibo- Extreme Lashes
13. Czego używasz do aplikacji makijażu?
Podkład nakładam palcem, puder dużym pędzlem
14. Używasz bazy pod makijaż?
nie
15. Używasz bazy pod cienie?
nie
16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Nie mam, narazie cienie do powiek do dla mnie czarna magia
17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Eyeliner w pisaku, tylko takiego używałam do tej pory
18. Ulubiona szminka?
Jeszcze nie mam.
19. Ulubiony błyszczyk?
Essence Stay with me- My favourite milkshake
20. Ulubiony róż?
Burjois
21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem Internetu (Allegro, eBay, sklepy internetowe)?
Zdarza mi się
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
NIE
23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
jak mi odrpyśnie lakier :)
24. Lubisz kolorowe makijaże?
Lubię ale narazie tylko na kimś :)
25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
podkład
26. Wychodzisz z domu bez makijażu?
Do sklepu po bułki
27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Nie. Dopiero co poradziłam sobie z trądzikiem i moja twarz nie jest jeszcze w zadowalającym stanie.

28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u?
Zawsze chciałam!
29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
Lubię Ziaję
30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?
Czasami źle nałożę podkład, ale mój chłopak jest czujnym obserwatorem :)
Nominuję wszystkie dziewczyny, które jeszcze nie brały udziału w tym tagu :):)

1 komentarze:

Ewa Glapa on 7 sierpnia 2011 12:01 pisze...

Cieszę się, że odpowiedziałaś na tag z mojej strony :D
odpowiedzi ciekawe:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos