środa, sierpnia 10, 2011

HAPPY time- coś optymistycznego od Nivea

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, sierpnia 10, 2011
Jestem wielką fanką wszelkich żeli, płynów do kąpieli. Moja mama bardzo dobrze o tym wie, dlatego co rusz kupuje nowe.
Dzisiaj recenzja żel pod prysznic Happy Time Nivea.Kupiony za ok. 8zł w Kauflandzie. Bardzo atrakcyjna cena gdyż mamy aż 500ml produktu.
W zapachu się zakochałam! Jest odświeżający, mleczno-pomarańczowy i utrzymuje się nawet po wyjściu z łazienki ( pachnie w całym pomieszczeniu :)). Działaniu też nic nie mogę zarzucić- ponieważ b.rzadko używam balsamów, także na pewno widziałabym, że przez ten żel mam wysuszoną skórę, ale niczego takiego nie zauważyłam.
Niestety zostało mi go niewiele, czas wypróbować czegoś innego :)
Ale ten żel jest naprawdę godny polecenia!

Dziękuję bardzo za komentarze w poprzednim poście: na pewno skorzystam z rad. W piątek mam wolne, więc wybiorę sie do Rossmanna i do apteki.

1 komentarze:

YoAnka on 10 sierpnia 2011 20:39 pisze...

Super recenzja :) Musze sie rozejrzec bo szukam jakiegos fajnego balsamu o ładnym zapachu :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos