wtorek, sierpnia 02, 2011

Pachnąco. Czyli moje "perfumy"

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, sierpnia 02, 2011
Obecnie moja kolekcja nie jest wielka. Posiadam tylko 4 zapachy. W tym jeden- w zasadzie już dwa..., których nie używam, ale o tym później. Tak prezentuje się moja mini kolekcja.
Pierwszy zapach to Nike up down. Dezodorant perfumowany. Fajny, lekki, odświężający, cytrusowy zapach. W sam raz na aktywny, wakacyjny dzień. Dezodorant ten znajduje się u mnie w akcji denko, zostało mi go około 1/5 więc niedługo się pożegnamy.
Kolejny, zapewne bardzo Wam znany to woda kokosowa z Yves Rocher- mała wersja. Długo zastanawiałam się, który wybrać. Podobała mi się bardzo malinka, ale ma ją moja siostra w dodatku w tej większej wersji, więc kiedy nie widzi czasem jej podbieram :) jeżyna odpadła na starcie, jakoś nie przypadł mi do gustu ten zapach, zresztą nie lubię tego owocu, samego w sobie, Może dlatego. Brzoskwini akurat nie było. Zastanawiałam się pomiędzy wanilią a kokosem. Padło na kokos, jest słodki, dla niektórych pewnie aż za słodki, ale ja lubie takie zapachy.Fajnie odświeża i dodaje energii. Nie pryskam się nią w bardzo upalne dni, gdyż najnormalniej w świecie można nabawić się bólu głowy. (czy też tak macie? w upalny dzień w autobusie czujecie pokaźną mieszankę wielu zapachów, po której boli Was głowa albo mdli?) Dla mnie idealny zapach na wiosnę i zimę :)
Na półce stoi też Saga z Oriflame i Benetton. Sagę dostałam w spadku od siostry, ale jakoś do mnie nie pasuje. Zapach jest zbyt ciężki i wydaje mi sie, że totalnie nie mój.
Zostało mi ok. 10ml z 50. Muszę jednak dodać , że buteleczka podoba mi się straszliwie! Przywołuje na myśl egzotyczny las i jeszcze ta śliczna różowa ważka z boku buteleczki.
Natomiast z Benettonem nie polubiliśmy się zupełnie. Nie wiem co mnie podkusiło żeby go kupić. To dość specyficzny zapach i z pewnością nie będzie się podobał każdemu. Dla mnie chyba zbyt nachalny i odważny.
Te informacje o Benettonie znalazłam w internecie:
Colors Women` - orientalny zapach dla przebojowych i pewnych siebie kobiet. Stworzony przez Bernarda Ellena.

Kategoria: orientalna

Nuty zapachowe:
nuta głowy: szałwia, neroli, hiacynt, bazylia
nuta serca: marakuja, tuberoza, ananas, brzoskwinia, jaśmin, bułgarska róża
nuta bazy: cywet, paczula, drzewo cedrowe, wanilia, mech dębowy

Gdyby ktoraś z Was była zainteresowna zapraszam do wymianki :)
Ze 100ml pozostało mi ok 60-65 ml. Zdjęcia wyślę na życzenie. Muszę tylko tu dodać, że butelka jest lekko wyszczerbiona :( nie wiem kiedy to się stało, ani jak.
Tak naprawdę nie mam pojęcia co chciałabym w zamian, więc jestem otwarta na propozycje.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos