czwartek, sierpnia 18, 2011

Wymianka

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, sierpnia 18, 2011
Chętnie wymienię się za następujące produkty:
1. Trójeczka Inglot INTEGRA nr 30 . Zużycie niewielkie, jak na zdjeciu.
S-małe drobiny mieniące
L-duże drobiny mieniące
N-perła neutralna
2.Cienie Luminelle
Numer 79 Dragee d'argent. Zużycie minimalne

3.Brevoxyl . Na pewno niektórym z Was bardzo dobrze znany krem wskazany w leczeniu umiarkowanej postaci trądziku. Zużycie jak na zdjęciu, ja musiałam go odstawić ze względu na retinoidy.
4.Benetton. Pisałam już o nim w poście o zapachach, dlatego też tam odsyłam :)


5. Saga z Oriflame. Również o niej było w tej samej notce.

Dziewczyny jestem otwarta na propozycje co do wymiany, ponieważ tak naprawdę nie wiem co chce w zamian. Na pewno chętnie spróbuję nowych produktów :)

1 komentarze:

bb on 19 sierpnia 2011 10:43 pisze...

lubię takie notki. niestety żaden z tych kosmetyków do mnie nie pasuje. może następnym razem :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos