piątek, sierpnia 05, 2011

Recenzja pudru do kąpieli Kwiat wiśni - zielona herbata.

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, sierpnia 05, 2011
Zacznijmy od opakowania, fajna przyciągająca wzrok saszetka. Na opakowaniu napisane jest : "Pachnąca kąpiel w wannie pełnej piany"
A moja kąpiel nie była ani pachnąca ani pełna piany....
Nie pachniało ani troszkę... no może przy otwieraniu saszetki ale nie po wsypaniu jej pod strumień wody.
Piana pojawiła się na chwilę dosłownie kilka sekud po czym zupełnie zniknęła.

Może to i moja wina bo te 75g pudru nie było przeznaczone na prawie pełną wannę wody (taką kąpiel sobie własnie zafundowałam).Nie poczułam też nawilżenia, które deklaruje producent.
I szczerze to się zawiodłam, oczekiwałam, że chociaż zrelaksuje się w pachnącej i relaksującej kąpieli.
A tutaj nic....

Dam szansę jeszcze jej koleżance tj. wersji z pomarańczą i czekoladą i podzielę się również opinią.
Niestety nieopatrznie wyrzuciłam już opakowanie dlatego dołączam zdjęcie z poprzedniego postu.To ta saszetka z różowym napisem.

2 komentarze:

Ewa Glapa on 6 sierpnia 2011 12:36 pisze...

Ciekawie napisałaś notkę :)
Zapraszam do zabawy, zostałaś u mnie tagowana:) http://evecandy.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

Siouxie on 6 sierpnia 2011 14:15 pisze...

zostałaś otagowana :) zapraszam do zabawy
http://siouxieandthecity.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos