piątek, sierpnia 19, 2011

Po raz pierwszy The Body Shop

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, sierpnia 19, 2011
A dokładniej żel pod prysznic The Body Shop Passion Fruit.
Nie jest mój tylko siostry, ale użyłam go sobie by wypróbować. I powiem tak: pachnie obłędnie, a zapach potem całkiem długo utrzymuje się na ciele. O właściwościach pielęgnujących nie mogę nic powiedzieć (chociaż to tylko żel pod prysznic, wiec pewnie ich nie ma). Jest też bardzo wydajny, wystarczy naprawdę odrobina produktu.
Sama chyba w końcu skuszę się na coś z TBS.

Żel był na promocji z 19,90 na 9,50 jak dobrze pamiętam

3 komentarze:

sypa on 19 sierpnia 2011 21:31 pisze...

No wczoraj blogger chyba zwariował. Mnie już puściły nerwy i napisałam sobie notkę w wordzie i dodalam dopiero dziś :p
U mnie w okolicy nigdzie nie ma TBS, a nie sprawdzałam, czy mają sklep on-line. ja ostatnio kupilam na promocji za 4, 99 żel po prysznic z johnsons i również pachnie cudownie! ;)

sypa on 21 sierpnia 2011 14:42 pisze...

Tak. Jak twoje wrażenia? ;) Ja wczoraj użyłam jej pierwszy raz i nic szczególnego. Włosy sie fajnie rozczesały i są miękkie, ale jakoś blasku nie nabrały ;) Mam nadzieję, ze z czasem będzie coraz lepiej :p

bb on 22 sierpnia 2011 13:50 pisze...

lubię ten kosmetyk, ale niestety w cenie regularnej jest za drogi.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos