poniedziałek, sierpnia 08, 2011

Recenzja. Balsam AA ciało wrażliwe Kwiat orchidei.

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, sierpnia 08, 2011
Dzisiaj mam dzień wolny dlatego zamieszczam jeszcze jedną recenzję. Na tapecie balsam do ciała anti-ageing z ekstraktem z orchidei.
Balsam ten, wraz z żelem z tej samej serii wygrałam kiedyś w konkursie AA na facebooku.
O ile żel już bardzo dawno zużyłam, jeszcze odrobina balsamu mi pozostała, dlatego postanowiłam z Wami podzielić się moją opinią.
Jest on do skóry suchej i normalnej a dodatkowo jak chyba wszystkie kosmetyki tej marki do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.
Powiem tak: ja strasznie nie lubię balsamów (całe to smarowanie, wysychanie itd ) :] dlatego tez preferuję preparaty 2w1 (np olejek do kąpieli, który od razu nawilża) i moja opinia może być trochę nieobiektywna.
Balsam ma dla mnie zbyt mocny zapach, pachnie ładnie, ale zbyt agresywnie. Konsystencja jest ok, dość szybko się wchłania. Jednak nie zauważyłam jakiś spektakularnych rezultatów po zużyciu prawie całego opakowania. Nie przypadł mi do gustu również dlatego że piecze (?) na nogach po goleniu. I nie mówię, że balsam nakładałam od razu po wyjściu z łazienki. Po kilku godzinach od depilacji nadal mnie piekło :(
Ciekawe czy ochronił mnie przed przedwczesnym starzeniem :) a tak normalnie to bym go nie kupiła, ale że wygrałam zużyję, gdyż trafił do projektu denko.
Cena : myślę, że ok 10zł










0 komentarze:

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos