czwartek, sierpnia 04, 2011

Małe zakupy.

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, sierpnia 04, 2011
Początkowo miały być większe ale:
Do Biedronki wybrałam się po peeling (znajduje się teraz w tej nowej gazetce obowiązującej od wtorku) ale niestety go nie było. Wczoraj specjalnie wybrała się po niego moja mama ale równiez nie było śladu.
Kupiłam tylko 2 saszetki pudru do kąpieli: czekolada-pomarańcza i kwiat wiśni -zielona herbata.
Myślę, że zrobię recenzję na ich an temat a dziś wypróbuję! kosztuje 1,99 saszetka.

Do Natury wybrałam się po puder transparentny ale nie było... Kupiłam więc ten matujący, który mam (ale jest pokruszony i nie mogę zabrać go ze sobą w celu poprawek w ciągu dnia).
Oprócz tego jeszcze zachwalany już błyszczyk essence Stay with me. nr 02 My Favorite Milkshake.Bardzo fajny, naturalny odcień i śliczny zapach :)
Miałam również ochotę na szminki Essence: konkretnie All about cupcake i Nude ale nie było...
Ta moja Natura jest jednak źle zaopatrzona. Pani powiedziała, żebym zajrzała jeszcze dziś wieczorem, bo będzie dostawa. Jak nie zapomnę to się przejdę.

1 komentarze:

Karolina on 5 sierpnia 2011 14:08 pisze...

Ja byłam przedwczoraj w Biedronce, dużo rzeczy mnie kusiło ( a u mnie jest pełna nie tknięta oferta ), ale byłam silna i nic nie kupiłam :)
Zapraszam do siebie www.vedettep.blogspot.com

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos