wtorek, sierpnia 16, 2011

Peeling marcepanowy Dax Cosmetics

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, sierpnia 16, 2011
Na wstępie chciałam podziękować za wszystkie odpowiedzi, ponieważ najwięcej "tak" było dla peelingu dlatego właśnie dzielę się jego recenzją jaką pierwszą.
Jeszcze dziś pojawi się również recenzja podkładu kobo :)


Peeling marcepanowy.
Mój faworyt!

Zapach: słodki, migdałowy. Dla fanek marcepana. Nie wszystkim będzie się podobał, typowo dla kochających słodycze i słodkie, bardzo słodkie zapachy :)Miałam również wersję czekoladowo- kokosową, ale ta była dla mnie ciut za gorzka, jeśli tak można powiedzieć o zapachu.
Zapach utrzymuje się w całej łazience, a potem również kilka godzin po kąpieli.

Działanie: na 5 z plusem! bo po pierwsze b.dobrze peelinguje, drobinki są spore, widoczne ( to peeling cukrowy). Bardzo dobrze radzi sobie ze ścieraniem naskórka, dodatkowo pomógł mi uporać się z wrastaniem włosków na nodze.
Po nałożeniu i spłukaniu pozostawia na ciele, lekki film- nawilża skórę.
Także po użyciu tego peelingu, nasza skóra jest gładka, miękka i nawilżona.

Dostępne są również wersje: czekolada-kokos i pomarańcza-wanilia.

Cena: Dziewczyny! Warto jest mieć kartę Lifestyle w Super Pharm, wtedy co miesiąc dostajemy na maila takie kupony rabatowe. Właśnie dzięki jednemu z nich kupiłam ten peeling za 9,99 zamiast 16,49










W sobotę byłam ostatni dzień w pracy i od dziś wakacjuję, a że mój chłopak teraz pracuje, myślę, że będę tu teraz częściej i notek pojawi się również więcej:)

4 komentarze:

bb on 16 sierpnia 2011 09:20 pisze...

ciekawy produkt. chyba się skuszę. lubię peelingi cukrowe:)

Karolina on 16 sierpnia 2011 09:22 pisze...

Ale ma ogromne opakowanie! :o
Ja się muszę rozejrzeć za wersją waniliową w takim razie :)

sypa on 16 sierpnia 2011 13:24 pisze...

Duży ;) uwielbiam takie zapachy! ;)

jestempiekna.com on 16 sierpnia 2011 23:16 pisze...

On pachnie obłędnie. Gdy tylko jest w promocji w super-pharmie to kupuję kilka. Czekoladowo kokosowy też jest niezły :)
Jednak muszę powiedzieć że lepiej sprawdził się na mojej skórze peeling cukrowy z faramony.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos