piątek, sierpnia 19, 2011

Maska mleczna Biovax

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, sierpnia 19, 2011
Skuszona wieloma pozytywnymi opiniami o tej masce, w końcu postanowiłam ją kupić. I tu również skorzystałam z kuponu Lifestyle w Super Pharm i nabyłam ją za 10,99.
Właśnie siedzę sobie z czepkiem na głowie i czekam zalecane 20minut.
Mam nadzieję, że nie przesadziłam tylko z ilośćią i po spłukaniu nie będą obciążone :)
Narazie mogę tylko powiedzieć, że ma piękny mleczny, słodki zapach. Miłym dodatkiem jest serum na końcówki i czepek.
A Wy jakie macie co do niej odczucia?
Jaką ilość maski najlepiej nałożyć?

4 komentarze:

Lady In Purplee on 19 sierpnia 2011 10:16 pisze...

Bardzo się z nią polubiłam, ja zazwyczaj dużo daje maski na włoski, tą akurat na noc zawsze dawałam i rano po prostu myłam włosy :)

bb on 19 sierpnia 2011 10:35 pisze...

nie próbowałam. daj znać, jak zadziała.

sypa on 19 sierpnia 2011 11:35 pisze...

Ja przedwczoraj zamówiłam przez internet (bo u mnie nie mogłam nigdzie dostać -.-) maskę intensywnie regenerującą z Biovaxu do włosów suchych i zniszczonych. Tez skusiła mnie z jednej strony cena, 20zł z przesyłką oraz pozytywne opinie krążące o niej w sieci. Boję się tylko, ze się na niej zawiodę, bo wiąże z nią zbyt duże na dzieje po tych wszystkich pochlebnych opiniach ;| :p

Nestii on 19 sierpnia 2011 15:33 pisze...

Bardzo lubię te maski, miałam już do włosów przetłuszczających się oraz do wypadających, czyli serię zieloną i pomarańczową i jestem z nich bardzo zadowolona. O mlecznej jeszcze nie słyszałam!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos