czwartek, kwietnia 04, 2013

Bell i Lovely czyli delikatnie na paznokciach

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, kwietnia 04, 2013
Ostatnio stawiam na jasne kolory na paznokciach. Dlaczego? Paznokcie pomalowane takimi delikatesami wyglądają zdrowo, pasują do wszystkiego a przede wszystkim gdyby coś gdzieś odprysnęło, nie jest to tak widoczne :) Najczęściej stawiam na dwa kolory, które przedstawię Wam poniżej:

Bell FRENCH manicure nr 012:


OPAKOWANIE: buteleczka zawiera 11,5 g produktu. Jest dość prosta. Pędzelek czasem lubi spłatać figla i zostaje w lakierze natomiast my w ręce mamy samą nakrętkę 

PĘDZELEK: cienki i długi

KONSYSTENCJA: ok, lakier szybko schnie. Zawsze stosuję dwie warstwy.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Trwały, hypoalergiczny lakier do paznokci. Nie zawiera toluenu i formaldehydu.

 
MOJA OPINIA: bardzo ładny i delikatny kolor- jasny nude. Dwie warstwy lakieru sprawiają, że paznokcie wyglądają elegancko i zdrowo. Dobrze się nakłada i nie tworzy smug. Jeśli chodzi o trwałość to myślę, że jest to u mnie 3-4 dni. Za taką cenę (zapłaciłam ok 3,60zł w promocji -40% na szafę Bell w Hebe) warto było kupić i spróbować :)

LOVELY Colormania nr 203:



OPAKOWANIE: w kształcie łezki. W buteleczce znajduje się 9 ml produktu. 

PĘDZELEK: bardzo podobny do tego z Bell- cienki i długi

KONSYSTENCJA: właściwa, dobrze się nakłada

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: -

MOJA OPINIA: lubię te lakiery z serii Lovely. Dobrze się nakładają i szybko schną. Występują w naprawdę wielu kolorach. Ten nr 203 to taki delikatny, jasny róż. Zawsze nakładam dwie warstwy produktu. Trwałość podobna jak przy Bell 3-4 dni. Obecnie lakiery te kosztują w Rossmannie tylko 3,15 zł (nie wiem czy przypadkiem nie wycofują tej serii stąd taka niska cena...). Ja kupiłam go jakieś dwa tygodnie wtedy i właśnie już tyle kosztował. Kolejny przyjemny delikates za grosze :)

Obiecałam sobie, że gdy w końcu wróci wiosna wracam do wyrazistych, mocnych i kolorowych paznokci. Te kilka dni (mam nadzieję, że wiosna pojawi się w niedzielę jak zapowiadają w prognozach pogody) zostanę jeszcze przy takich delikatnych odcieniach.

A Wy co macie teraz na swoich paznokciach? :)

9 komentarze:

Urodowe mydło i powidło on 4 kwietnia 2013 09:47 pisze...

Również mam ten lakier z Bell. Obecnie niestety nie maluje paznokci lakierami lecz stosuję odżywkę. Mam nadzieję że pomoże. :)

Lady In Purplee on 4 kwietnia 2013 10:49 pisze...

U mnie teraz rządzi czerwień z Essence ;)

Bardzo ładnie się prezentuje ten lakier z Bell :)

Anonimowy pisze...

u mnie ostatnio goszczą co jakiś czas różne intensywne kolory :) pozdrawiam!

Unknown on 4 kwietnia 2013 11:21 pisze...

Mam ten z Lovely i bardzo lubię:)

Dagusia on 4 kwietnia 2013 19:18 pisze...

bardzo ładnie to wygląda na pazurkach ja aktualnie dziś przechodzę dzień bez pomalowanych :) taka przerwa :D

Hendifly on 4 kwietnia 2013 21:57 pisze...

Zauważyłam, że lakiery Bella szybko gęstnieją...

Ja jakoś nie ma wenty i mam brak pomalowanych paznokciach, co u mnie jest oznaką złego nastroju ;-)

PureMorning on 5 kwietnia 2013 10:42 pisze...

Ładny kolor ;))

Anonimowy pisze...

Bardzo ładny taki naturalny:)

ZMIENIONYRYTM on 6 kwietnia 2013 14:13 pisze...

Mam ten z Bell :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos