poniedziałek, kwietnia 01, 2013

Ulubieńcy marca

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, kwietnia 01, 2013
W tym miesiącu (tzn.pisząc ten post dziś- już w poprzednim) na miano ulubieńca zasłużyło dosłownie kilka produktów. Marzec nie obfitował bowiem w kosmetyczne odkrycia. Nie robiłam też za wielu zakupów, a część produktów jakie otrzymałam leży sobie jeszcze i czeka na swoją kolej. Mogę jednak śmiało napisać, iż marcowym ulubieńcem nr 1 był z pewnością żel pod prysznic Balea:


Udało mi się go dostać za całe 4 zł. Teraz pluję sobie w twarz, że nie wzięłam więcej niż jedną buteleczkę :( Żel pięknie pachnie i lekko nawilża skórę. Czego chcieć więcej?

Kolejnym produktem marca był lakier Wibo Gel Like w odcieniu peaches and cream:

(na zdjęciu w towarzystwie dwóch innych kolorków stworzonych przez bloggerki). Lakier na moich paznokciach nie utrzymuje się zbyt długo jednak jego odcień tak mi się podoba, że to on najczęściej w marcu gościł na pazurkach.

Zapachem marca jest natomiast Pivoine Flora od L'Occitane:



Mimo że nie przepadam bardzo za zapachami kwiatowymi, ten muszę przyznać przypadł mi do gustu. Niestety trwałość pozostawia wiele do życzenia... W najbliższym czasie planuję mini recenzję tego bestselleru od L'Occitane.

Na ustach najczęściej gościł błyszczyk L'oreal Glam Shine 6h w kolorze 102:



Błyszczyk ten daje naprawdę piękny efekt: usta błyszczą się i wydają pełniejsze. Dodatkowo pięknie ma pachnie. Ma również jedną wadę, ale o tym napiszę już w recenzji :)

Na koniec zostawiłam się korektor w sztyfcie Bell, którego recenzja pojawiła w sobotę:


Nie chciałabym się powtarzać, ale na korzyść tego produktu przemawia z pewnością kolor, trwałość oraz działanie.

I to byłoby na tyle. Jak widzicie jest to pięć produktów. O dziwo tylko jeden z nich to pielęgnacja, jeden zapach a pozostałe trzy to kolorówka. A Wam co w tym miesiącu przypadło do gustu? Miałyście styczność z tymi kosmetykami? Co o nich myślicie? :)

10 komentarze:

Unknown on 1 kwietnia 2013 19:26 pisze...

Świetną butelkę ma ten żel pod prysznic, ciekawa jestem jak pachnie :)

chodzpomalujmojswiat on 1 kwietnia 2013 19:36 pisze...

niby jest czekoladowo- figowy, ale ja nie do końca to wyczuwam :) na pewno pachnie słodko:)

zaczarowanaa on 1 kwietnia 2013 19:38 pisze...

no z tym żelem to trafiłaś na okazję ;)

Ja on 1 kwietnia 2013 19:45 pisze...

Żel mam,ale jak dla mnie zapach za mocny.

chodzpomalujmojswiat on 1 kwietnia 2013 19:47 pisze...

ja właśnie bardzo lubię takie słodkie, intensywne zapachy :)

Unknown on 1 kwietnia 2013 20:15 pisze...

Zazdroszcze zelu z Balei ;) niestety nic z twoich ulubieńców nie używałam ;)

sauria80world on 1 kwietnia 2013 21:11 pisze...

też lubię te blogerskie lakierki :)

Czarne Espresso on 1 kwietnia 2013 21:23 pisze...

Balea rządzi wśród żeli, a ja jeszcze żadnego nie miałam...

LESS IS MORE on 1 kwietnia 2013 23:02 pisze...

Aleś ja bym chciała mieć dostęp do balei, choćby okazjonalny ;)

Dagusia on 2 kwietnia 2013 13:31 pisze...

też kocham Gel Like ♥

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos