wtorek, kwietnia 02, 2013

Mini recenzja L'Occitane: kwiatowy zapach: Pivoine Flora

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, kwietnia 02, 2013
Przyznam szczerze, że nie przepadam za kwiatowymi zapachami. Latem wolę te świeże cytrusowe, zimą zaś słodkie wręcz oblepiające "jedzeniowe " (czekolada, wanilia itd). Kiedy więc w koszyczku bestsellerów od L'Occitane zauważyłam wodę toaletową o zapachu piwonii postanowiłam dać ją mamie. Jednak gdy otworzyłam kartonik i odkręciłam buteleczkę, a potem skropiłam odrobiną wewnętrzną część nadgarstka zmieniłam zdanie.Zapach po prostu mi się spodobał:




Standardowa pojemność perfum to 75ml i musimy zapłacić za nie 179 zł . Miniaturka zawiera 5ml zapachu:



OPAKOWANIE: śliczna, malutka buteleczka zapakowana dodatkowo w kartonik. Buteleczka nie ma atomizera i wodę musimy aplikować za pomocą palców

ZAPACH: w butelce mi się nie spodobał, ale gdy nałożyłam go na skórę zmienił się w bardzo świeży i wiosenny.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Wspaniała woda toaletowa pivoine flora nadaje Twojej skórze delikatny zapach kwiatów zebranych o poranku. 

MOJA OPINIA: Zapach jest przyjemny i świeży idealny na tę porę roku- wiosnę. Wyczuwam w nim nie tylko kwiaty ale również jakieś owoce (cytrusy?).  Wydaje mi się, że spokojnie nadaje się zarówno na dzień jak i na wieczór. Jedyne "ALE" mam do jego trwałości. Niestety mam wrażenie, że bardzo szybko się ulatnia... Prawdę mówiąc liczyłam troszkę na więcej...
A jakie jest Wasze zdanie na temat tej wody? Spróbujecie opisać jej zapach? :)

6 komentarze:

Unknown on 2 kwietnia 2013 14:43 pisze...

Ja dałam perfumik Babci bo Ona zawsze przepadała za piwonią. Ja również wolę owocowe zapachy ewentualnie coś orientalnego. Choć fakt- mi również coś się w nim spodobało.

Lady In Purplee on 2 kwietnia 2013 16:30 pisze...

Jeszcze jej nie używałam, ale parę osób narzekało na trwałość, więc raczej nie wydaje Ci się

Ja on 2 kwietnia 2013 17:10 pisze...

Widzę,że jesteśmy do siebie podobne latem też lubię zapach cytrusów a zimą bardzo słodkie zapachy.

Unknown on 2 kwietnia 2013 17:49 pisze...

Szkoda, że szybko się ulatnia.

Paulina on 2 kwietnia 2013 17:52 pisze...

Ja uwielbiam cytrusowe nuty przez cały rok:)

Czarne Espresso on 3 kwietnia 2013 17:56 pisze...

Uroczy flakonik :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos