sobota, kwietnia 27, 2013

Kilka drobiazgów- kwietniowe zakupy

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, kwietnia 27, 2013
W kwietniu zaplanowałam sobie, że zużyję wszystkie swoje zapasy kosmetyczne i postaram się nie kupować nic nowego. Przyznam, że całkiem dobrze mi idzie :) W tym miesiącu w moje ręce nie wpadło nic z kolorówki, a jedynymi produktami, które kupiłam jest szampon (za kończący się L'oreal), puder dla dzieci (zamiast szamponu suchego) i dezodorant do stóp (w cieplejsze dni bardzo się przydaje).  Jeśli chodzi o ubrania, buty i inne drobiazgi to zdecydowałam się na kilka zakupów:

Zacznę od kapci (F&F), które zastąpią moje znoszone i zniszczone już świnki z Pepco:


Ich standardowa cena to 35zł, ale w zeszły weekend było -30% na obuwie więc kosztowały ok 24zł. Będąc w Tesco kupiłam też szmaciane, płaskie peep toe za zawrotną cenę 11,20zł. Niestety zapomniałam zrobić im zdjęcia, ale myślę by pokazać Wam jakiś outfit, więc obiecuję, że jeszcze się tu pojawią :)

Kolejną parą są zwykłe, różowe japonki z Reserved. Jakiś czas temu był kupon na -25% więc skorzystałam w tym czasie i kupiłam je za 15zł (zamiast 19,90zł).





Niedawno we Wrocławiu otworzyli sklep Sinsay gdzie kupiłam sobie zwykłe czarne okulary słoneczne (mam takie same fioletowe i w kwiaty) za 9,90zł oraz basicową bluzkę w paski za 24,90zł (uwielbiam paski :D mam co najmniej kilka takich bluzek w marynarskim stylu :))



A na koniec zaopatrzyłam się jeszcze w 10 par skarpetek z Centro. Lubię takie kolorowe i zabawne skarpetki mimo że nastolatką już nie jestem :) W Centro była wtedy promocja -30% na cały asortyment, również na te produkty przecenione, więc za 11 par skarpetek (jedną dałam mamie) zapłaciłam nieco ponad 20zł. Uważam, że to naprawdę atrakcyjna cena :)


I to było by w sumie na tyle :) A Wam co udało się kupić w kwietniu? :)



14 komentarze:

zaczarowanaa on 27 kwietnia 2013 12:37 pisze...

bluzka pasiasta fajnie wygląda!

Anna | Kosmetykoholizm on 27 kwietnia 2013 12:57 pisze...

Słodkie kapciochy :)

ZMIENIONYRYTM on 27 kwietnia 2013 13:56 pisze...

Fajna bluzka!

Wdowa Po Stalinie on 27 kwietnia 2013 14:01 pisze...

papucie fajne i skiety :) też sobie muszę kupić, bo nie mam w czym chodzić ;)

Unknown on 27 kwietnia 2013 14:28 pisze...

Lubie chodzić tylko w takim typie kapciach ;D

kamila.magdalenaa on 27 kwietnia 2013 15:52 pisze...

fajne kapcie:D

Dagusia on 27 kwietnia 2013 16:24 pisze...

ale śliczne kapciochy i skarpecioszki ♥.♥ uwielbiam takie okularki ♥

Peach on 27 kwietnia 2013 17:32 pisze...

A skarpetusie takie urocze ;)

Ja on 27 kwietnia 2013 20:49 pisze...

Ja jutro się wybieram na zakupy więc mam nadzieje,że coś kupię ;)

Unknown on 27 kwietnia 2013 22:58 pisze...

Muszę się wybrać do Pepco bo te kapcie są świetne:)

chodzpomalujmojswiat on 28 kwietnia 2013 08:20 pisze...

kapcie są z Tesco. Poprzednie świnki były z Pepco :)

kirei on 28 kwietnia 2013 08:35 pisze...

Ja też uwielbiam takie urocze skarpetki, uważam, że tutaj nie ma ograniczeń wiekowych ;)

Czarne Espresso on 28 kwietnia 2013 14:07 pisze...

Fajne zakupy:) Ja sobie muszę kupić sandałki i rybaczki :)

Anonimowy pisze...

Kapcie słodkie:D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos