środa, kwietnia 24, 2013

Silonda - pielęgnująca emulsja do rąk i ciała

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, kwietnia 24, 2013
O tym produkcie miałam w ogóle nie pisać. Chłopak dał mi kiedyś małą, niepozorną buteleczkę i powiedział abym spróbowała, bo to coś do rąk... Nie chciało mi się rozszyfrowywać francuskiego, więc z ciekawości wpisałam nazwę Silonda w wyszukiwarkę. Okazało się, że Ecolab produkujący Silondę ma stronę w języku polskim...





Firma Ecolab specjalizuje się w dziedzinie profesjonalnego utrzymania higieny w takich segmentach rynku jak: przemysł spożywczy, ochrona zdrowia czy restauracje. Mój M. jest fizjoterapeutą, dlatego produkt ten dostał (albo sam sobie wziął :P) ze szpitala.

Wracając do samej emulsji znajduje się ona w małej i bardzo minimalistycznej buteleczce. Na stronie producenta możemy przeczytać, że produkt dostępny jest w 500ml butelkach. Ja mam jednak 100ml wersję- domyślam się, że może to być po prostu jakaś próbka.

Sama emulsja pachnie bardzo delikatnie. Kojarzy mi się z kosmetykami dla małych dzieci. Silonda ma dość rzadką konsystencję mleczka, jednak szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Jest koloru białego.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Silonda zachowuje i reguluje stopień wilgotności skóry, szczególnie w wypadku często mycia i dezynfekcji. Szybko działające substancje regulujące wilgotność, chronią skórę przed wystąpieniem podrażnień. 

-dla wrażliwej skóry
-zawiera wosk pszczeli

 Silonda jest delikatną emulsją pielęgnacyjną, przeznaczoną dla wrażliwej i narażonej na zniszczenie skóry. Zawarty w niej wosk pszczeli chroni i wygładza skórę, a olejki pielęgnacyjne regulują stopień jej wilgotności. Silonda chroni, wygładza i nawilża skórę. Jest dobrze wchłaniana przez skórę, przyjemnie chłodzi i działa odświeżająco. 

Szczerze mówiąc muszę zgodzić się ze wszystkimi zapewnieniami producenta. Emulsja ta świetnie nawilża i szybko się wchłania. Dobrze pielęgnuje skórę rąk. Świetnie sprawdza się np. po sprzątaniu czy praniu w rękach kiedy to moja skóra dłoni jest bardzo ściągnięta i sucha od działania proszków czy płynów.  Można stosować ją również na całe ciało. Dobrze sprawdza się w suchych partiach jak łokcie czy stopy. 

Sprawdziłam i można ją dostać np. w hurtowni czystosci .Za 500ml opakowanie trzeba zapłacić około 28zł. 

Potraktujcie tą mini recenzję bardziej jako formę pewnej ciekawostki :) A może akurat pracujecie w miejscu gdzie używa się tego rodzaju specjalistycznych preparatów ? :)

5 komentarze:

Dagusia on 24 kwietnia 2013 14:36 pisze...

fajna taka emulsja :):) lubię takie bajery

PureMorning on 24 kwietnia 2013 15:22 pisze...

ciekawy produkt.

Czarne Espresso on 24 kwietnia 2013 17:44 pisze...

Przydałaby się :)

Ja on 24 kwietnia 2013 20:17 pisze...

Bardzo ciekawy produkt i za taką pojemność cena nie jest wysoka

Anonimowy pisze...

Pierwszy raz o nim czytam,ciekawy produkt:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos