środa, kwietnia 17, 2013

L'oreal Paris- Elseve, Szampon Multi-Vitamine Fresh

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, kwietnia 17, 2013
Ten szampon przyjechał do mnie prosto z Francji. Tak,tak - w Polsce możemy go też dostać bez problemu :) Nie wiem jakimi kryteriami przy zakupie kierował się mój chłopak (mam tu na myśli dwa szampony jakie mi sprezentował: grapefruitowy szampon z Garniera i ten Elseve), ale świetnie dobrał je pod względem typu moich włosów. Elseve Multi- Vitamine Fresh jest bowiem przeznaczony dla tych przetłuszczających się:



OPAKOWANIE: zgrabna, przeźroczysta butelka w kolorze zielonym.

POJEMNOŚĆ: 250ml, ale jest też wersja 400ml

ZAPACH: owocowy, cytrusowy. Dość odświeżający- podoba mi się :)

KONSYSTENCJA: taka jaką ma większość szamponów

CENA: znalazłam info na stronie Rossmanna, że można go dostać za 16,99zł (wersja 400ml)

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Lekka, bezsilikonowa formuła zawiera silny koncentrat składników: Cytrus CR. Formuła oczyszcza i wygładza włókna włosów, aby przeciwdziałać osadzaniu się na nich zanieczyszczeń i ich przetłuszczaniu. Ochrona przed osadzaniem się zanieczyszczeń pozwala dłużej cieszyć się uczuciem czystości i świeżości. Multiwitamy E + PP + B5* to prawdziwy zastrzyk energii! Formuła przywraca włosom połysk i witalność. * Witamina PP, Prowitamina B5 oraz pochodna Witaminy E. 

MOJA OPINIA NA TEMAT PRODUKTU: Zacznę od przyjemnego i jakiś czas utrzymującego się na włosach zapachu. Szampon bardzo dobrze się pieni. Dobrze oczyszcza włosy (ja myję je 2 razy: najpierw tylko nakładam na włosy bez wmasowywania by spłukać wszelkie zanieczyszczenia, za drugim razem myję już standardowo) i nie obciąża ich. Mam też wrażenie, że lekko je dyscplinuje (dziś specjalnie nie użyłam żadnej maski czy odżywki). Faktycznie ma lekką i bezsilikonową formułę. Nie podrażnił mi skóry głowy. Na minus oceniam tylko jego wydajność. Ubywa go dość szybko...Do niczego innego przyczepić się nie mogę. 

Jeśli będziecie miały okazję polecam spróbować :) Nie jestem pewna, ale czasem Elseve (tylko nie wiem czy wszystkie wersje) pojawia się w Biedronce- wtedy cena jest jeszcze bardziej zachęcająca :)

A Wy jakie szampony do włosów przetłuszczających się polecacie? :) 

8 komentarze:

zaczarowanaa on 17 kwietnia 2013 15:50 pisze...

nie miałam go jeszcze :)

Ja on 17 kwietnia 2013 15:53 pisze...

Miałam szampon z tej firmy ale już nie pamiętam który.

Ala on 17 kwietnia 2013 17:16 pisze...

Ehh .. miałam jeden szampon z tej firmy, wywołał u mnie łupież ;/

Anne Mademoiselle on 17 kwietnia 2013 17:37 pisze...

Dawno nie używałam szamponu tej firmy. Ale jakoś nie mam ochoty na powrót. Alterra sprawdza się dobrze.

Kaprysek on 17 kwietnia 2013 22:15 pisze...

Jak skończą się moje szamponowe zapasy to mam w planach jego zakup ;)

Wera on 18 kwietnia 2013 13:01 pisze...

całkiem dobry szampon

PureMorning on 19 kwietnia 2013 08:21 pisze...

nie używałam go jeszcze.

Czarne Espresso on 19 kwietnia 2013 11:03 pisze...

Chyba jeszcze nie miałam żadnego szamponu z Garniera :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos