środa, kwietnia 10, 2013

Muffinki czekoladowo-czekoladowe

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, kwietnia 10, 2013
Przed świętami pisałam Wam, że mam w planie zrobić specjalne wielkanocne muffinki, które miały wyglądać  ten sposób:
Jednak z powodu ilości ciast i innych słodkości jakie powstały w tym czasie zaniechałam wykonania babeczek i upiekłam je teraz w sobotę. Ponieważ okres świąteczny już dawno za nami jajeczka (swoją drogą u nas w Polsce dostanie takich czekoladowych jajeczek jest praktycznie znikome) zastąpione zostały motylkami i serduszkami z cukru. Muffinki prezentowały się następująco:







Przyznam się nieskromnie, że wyszły naprawdę pyszne a masa, która znajduje się na nich (zrobiona z cukru pudru, masła i czekolady) smakuje prawie jak krówka. Korzystałam z przepisu na babeczki, który znajduje się w takiej francuskojęzycznej książeczce:

Jeśli będziecie chciały oczywiście mogę podzielić się przepisem :) W książce tej jest naprawdę sporo bardzo ciekawych pomysłów na babeczki na wszelkie okazje. Co fajne przepisy są również na wytrawne cupcakes, nie tylko te słodkie. Aktualnie w piekarniku mam kolejną porcję czekoladowych muffin, które czeka "misja specjalna"- mają być udekorowane w dość nietypowy sposób...Trzymajcie kciuki aby się udało a ja postaram się tu wrzucić zdjęcia :)

Może znacie jakieś fajne i smaczne przepisy na muffinki lub cupcakes? ;)

16 komentarze:

Magda on 10 kwietnia 2013 11:03 pisze...

Taki czekoladowy zawrót głowy, podoba mi się! :)
Ja uwielbiam jabłkowe z kruszonką owsianą <3

Kolorowy Pieprz on 10 kwietnia 2013 11:06 pisze...

czy może byc cos lepszego niz muffinki czekoladowo czekoladowe z odrobiną...czekolady:)>? wspaniałe!

Lil Oddiette on 10 kwietnia 2013 13:14 pisze...

Wyglądają przeuroczo i apetycznie! Ja ostatnio mam przesyt muffinek :)

Ja on 10 kwietnia 2013 14:51 pisze...

Oj wyglądają bardzo smakowicie ;)

ankas on 10 kwietnia 2013 15:21 pisze...

Koniecznie podaj przepis! wyglądają pysznie:)

PureMorning on 10 kwietnia 2013 15:50 pisze...

wyglądają przepysznie :))

My strawberry fields on 10 kwietnia 2013 16:25 pisze...

Wyglądają pięknie! Koniecznie podziel się przepisem!

Lady In Purplee on 10 kwietnia 2013 17:27 pisze...

Chyba wpadnę niedługo do Ciebie na takie muffinki :P

Dagusia on 10 kwietnia 2013 17:33 pisze...

mniam cudownie pysznie wyglądają ♥

Czarne Espresso on 10 kwietnia 2013 17:57 pisze...

Bardzo apetyczne :)

chodzpomalujmojswiat on 10 kwietnia 2013 19:00 pisze...

dziewczyny! dziękuję za tak miłe słowa. Jutro opublikuję przepis :)

Unknown on 10 kwietnia 2013 19:34 pisze...

jakie piekne!:D

unintendedgirl on 11 kwietnia 2013 09:46 pisze...

weszłam bo myslałam, że podajesz przepis właśnie, więc nie zwlekaj tylko zarzuc, bo się zaslinie przez Ciebie:D

CaliforniaVenus on 11 kwietnia 2013 17:32 pisze...

oj, wyglądają baaardzo smakowicie ;) pooozdrawiam! =)

Anonimowy pisze...

pysznie wygladaja :)

MBeauty on 11 kwietnia 2013 18:56 pisze...

mniam mniam pojadłabym :D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos