wtorek, kwietnia 23, 2013

P2 Sand Style: 020 lovesome

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, kwietnia 23, 2013
Dziś chciałabym pokazać Wam lakier, który absolutnie mnie zauroczył! Jest to piasek z limitowanej edycji P2. Produkt ten udało mi się wygrać w rozdaniu u Kolorowego Pieprzu :) Jeszcze raz Ci dziękuję!


OPAKOWANIE: zgrabna i prosta buteleczka, która zawiera 11ml produktu

PĘDZELEK: dość cienki i dłuższy. Bezproblemowo nakłada się nim lakier.

KOLOR: róż ze złotem (a może bardziej czerwień ze złotem hmm...). Pięknie się mieni!

APLIKACJA: lakier świetnie się aplikuje i bardzo szybko schnie. Dwie warstwy wystarczą do idealnego krycia.

TRWAŁOŚĆ: ok 3 dni, potem zaczyna delikatnie ścierać się na końcówkach

EFEKT NA PAZNOKCIACH:




Wbrew pozorom lakier bardzo dobrze się zmywa (nie używam nawet folii aluminiowej, a zmywam jak standardowy lakier). Lakier nie odbarwia też płytki. Jestem z niego bardzo zadowolona i ostatnio to tylko on gości na moich pazurkach. A jak Wam się podoba to piaskowe cudo? :)

11 komentarze:

Taml on 23 kwietnia 2013 11:34 pisze...

całkiem fajny ;)

Agata on 23 kwietnia 2013 11:38 pisze...

Fajny ten kolor :) ja mam w kolorze 010 adorable i zmywa się okropnie ... jak nie użyję folii to zmywanie trwa pół godziny i pół paczki wacików potrzebuję :)

chodzpomalujmojswiat on 23 kwietnia 2013 11:44 pisze...

Agata- ja jestem mile zaskoczona, że zmywa się tak dobrze. Wystarczy mi dosłownie 3 waciki do dokładnego zmycia :)

zaczarowanaa on 23 kwietnia 2013 14:43 pisze...

chciałabym, chciała ;D

Wdowa Po Stalinie on 23 kwietnia 2013 15:48 pisze...

przepięny♥

Dagusia on 23 kwietnia 2013 16:00 pisze...

bardzo mi się podoba ♥

n. on 23 kwietnia 2013 16:21 pisze...

kurczę, jak nie mialam przekonania do tego piaskowego wykończenia tak coraz bardziej mi się podoba ;)

Nefka on 23 kwietnia 2013 21:49 pisze...

Rzeczywiście cudo :) Róż ze złotem - oj kusi mnie :)

Kolorowy Pieprz on 23 kwietnia 2013 22:22 pisze...

bo adorable ma jeszcze brokat:)...kilka piasków p2 to mieszanki piasku z brokatem- te zmywaja sie duuuużo gorzej:) ciesze się, że coi się podoba:)

chodzpomalujmojswiat on 24 kwietnia 2013 08:02 pisze...

Kolorowy Pieprz: dziękuję za wyjaśnienie :) nie miałam o tym pojęcia i ciesze się, że mam ten łatwiej zmywalny :P

Anonimowy pisze...

Ładny:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos