środa, kwietnia 18, 2012

Biżuteria z ebaya.

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, kwietnia 18, 2012
 Na ebayu możemy znaleźć wiele oryginalnych i naprawdę tanich rzeczy, które w Polsce są raczej niedostępne.
Kiedyś w poście o mojej biżuterii wspomniałam o kilku elementach biżuterii, jakie stamtąd posiadam. Z racji tego, że ostatnio zamawiałam sobie "ubranko" na laptopa wybrałam również kilka "błyskotek".  Dobrze wiecie, że wiele produktów kupowanych na aukcjach, często odbiega w realu od zdjęć jakie wstawia sprzedawca.Post jest głównie zdjęciowy, ale podzielę się z Wami także moimi obserwacjami na temat takich zakupów.
Większość rzeczy jakie posiadam kosztowały 1$, cena więc jest naprawdę bardzo atrakcyjna.
Wszystko razem: 2 pary kolczyków kwiatuszków, 2 wisiorki i reszta to już pierścionki (mam ich o dziwo najwięcej :))



Jakościowo najgorzej jest właśnie z pierścionkami, mimo tego, że przed pierwszym założeniem zabezpieczałam je od wewnątrz lakierem do paznokci, zawsze mam zielone palce , szybko zdrapuje się i ściera ich zewnętrzna farba, np ten pierścionek z perełkami był złoty, po jednym dniu zrobił się srebrny :)
Jeśli chodzi o wygląd w rzeczywistości a na zdjęciach, najgorzej wypada ten duży kwiatek, jakbyście zobaczyły to zdjęcie z Ebaya...
Do reszty nie mam raczej zastrzeżeń, wykonanie jest całkiem ok, wiadomo, że za rzeczy po 1-1,5$ za wiele wymagać nie można.
W ciągu tych kilku zakupów zdarzyła mi się również jedna pomyłka: zamówiłam pierścionek a dostałam kolczyki, w dodatku strasznie nieładne i tandetne. Napisałam jednak do sprzedawcy i podobno wysłali mi już właściwą rzecz.Tak więc dbają o klienta :)


Wybór jest naprawdę ogromny: globusy naszyjniki, pierścionki na 2-3 palce i wiele innych.
Czy się opłaca musicie same ocenić, ja na więcej się już raczej nie skuszę, mimo tego, że moje odczucia co do ebaya i zakupów są pozytywne, to doszłam do wniosku, że mam już te swoje 25lat i lepiej zainwestować w coś uniwersalnego, delikatnego, ale już ze srebra (żeby nie niszczyło się i pasowało to wszystkiego) niż mieć masę jednak lekko kiczowatych dodatków :)

A jakie jest Wasze zdanie? :)

11 komentarze:

Anonimowy pisze...

kolczyki bardzo ładne :)

Paubia on 18 kwietnia 2012 10:08 pisze...

Super pierścionki. ;)

esPe on 18 kwietnia 2012 10:15 pisze...

Zdarza mi się czasem coś kupić :) Jedyne co, to nie kupuję pierścionków, bo mam chude palce i nie mogę trafić z rozmiarem.

Justa147 on 18 kwietnia 2012 12:03 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Justa147 on 18 kwietnia 2012 12:04 pisze...

nie, właśnie nie :) jakoś się go bałam nie wiem dlaczego, poza tym co byłam skora go kupić to go zawsze nie było :(

https://fashionable.com.pl/ on 18 kwietnia 2012 14:10 pisze...

Ładne perłowe kwiatki i pierścionek z perełek:) Ja wybieram właśnie raczej bardziej "wieczną" biżuterię niż tą z sieciówek, może też dlatego, że do taniej sztucznej biżuterii nie może się przekonać mój mąż, ale posiadam parę ciekawych egzemplarzy:)
http://www.fashionable.com.pl/

Iwetto on 18 kwietnia 2012 16:04 pisze...

Śliczne pierścionki, podobne biżu można dostać w hurtowni Katerine, ale tam są minimum po 10zł za sztukę ;)

Anonimowy pisze...

Wow wszystko mi się podoba,też chciałam zamówić biżuterie na ebayu ale jak narazie nie mam odwagi:/

Lucy- Does It Better on 18 kwietnia 2012 22:19 pisze...

balabym sie zamawiac przez internet:(

Ja on 19 kwietnia 2012 11:57 pisze...

Wiesz co ja nie lubię sztucznej biżuterii,ale ostatnio się skusiłam na dwa naszyjniki na allegro.Mam nadzieje,że będę w nich chodzić.Bardzo mi się podoba u ciebie pierścionek w pióra pawie.Chociaż ja tylko na palcach noszę obrączkę ;)

PureMorning on 20 kwietnia 2012 08:25 pisze...

świetne kolczyki :))

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos