sobota, kwietnia 14, 2012

WEEKendowy poradnik: Jaki typ urody reprezentujesz?

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, kwietnia 14, 2012
Dziś mała zapowiedź i wprowadzenie do jutrzejszego posta. O czym będzie? na pewno się domyślicie :)
A teraz zapraszam do ciekawej mam nadzieję lektury, która pomoże Wam opowiedzieć na pytanie jakim typem urody jesteście: wiosną, latem, jesienią czy zimą?

Artykuł pochodzi ze strony lula.pl

Oto 4 podstawowe typy rozróżniane w analizie kolorystycznej. Sprawdź, którym z nich jesteś.
Wiosna
Skóra: Twoją skórę charakteryzuje przeźroczysta bladość o delikatnym, złocistym, brzoskwiniowym odcieniu. Często bywa lekko zaróżowiona. Jeżeli posiadasz piegi, to mają one złote zabarwienie. Łatwo się opalasz, nawet na ciepły, ciemny brąz.

Oczy
: Mają zazwyczaj nieco ciemniejszą od włosów oprawę. Tęczówkę oka charakteryzuje odcień od niebieskiego do zielonego, rzadziej złotego brązu. Źrenica często oddzielona jest od tęczówki wyraźną obwódką w kolorze złotym lub złotobrązowym.

Włosy
: Jako dziecko byłaś blondynką. Teraz Twoje włosy są jasne, w słomianym, żółtawym, platynowym lub miodowym odcieniu. Jeżeli masz brązowe włosy, zawsze wykazują ciepły, złotawy lub rudawy połysk.

 źródło: strefa-kobiety.pl


Lato
Skóra: Masz bladą, gładką, porcelanową cerę lub skórę dobrze ukrwioną z wyraźnie przebłyskującymi, delikatnymi naczynkami o chłodnym, różowym odcieniu. Możesz też posiadać cerę o jasnym, chłodnym oliwkowym odcieniu. Jeżeli na Twojej skórze pojawiają się piegi, są one zawsze szare lub szarobrunatne. Jeżeli nie masz bardzo bladej jasnej cery, dobrze się opalasz na chłodny, oliwkowy kolor.

Oczy
: Oprawa oczu wydaje się mieć często popielaty odcień, nigdy złocisty. Masz brązowe, niebieskie lub szare oczy.

Włosy
: W dzieciństwie byłaś blondynką. Z wiekiem Twoje włosy ściemniały. Jeżeli jako dziecko miałaś słomiany blond, teraz ich odcień zmienił się w popielaty. Jeżeli były popielate, teraz są brązowe. Zawsze z popielatym połyskiem.


 źródło: poklad.home.pl

Jesień

Skóra: Jest gładka, jasna. Cera ma ciepłą barwę kości słoniowej lub intensywną, złocisto-beżową, brzoskwiniową. Masz skłonność do piegów i znamion w kolorze rudym lub złocisto-brunatnym. Źle się opalasz - słońce często powoduje zaczerwienienia skóry.

Oczy: Mają barwę topazu, brązu, złotego brązu, zieleni. Możesz mieć stalowo-niebieskie lub błękitne oczy ze złotawymi, ciepłymi plamkami.

Włosy
: W dzieciństwie byłaś blondynką, a z wiekiem Twoje włosy ściemniały. Mają teraz kolor od blond przez czerwony blond, kasztanowy, marchewkowy do brązowego. Twoje włosy mają zawsze ciepły, złotawy połysk.


źródło: strefa-kobiety.pl


Zima

Skóra
: Jeżeli jesteś typem Królewny Śnieżki masz bardzo jasną porcelanową skórę, która sprawia wrażenie transparentnej i czystej. Rzadko się rumienisz, słabo opalasz - maksymalnie na delikatny oliwkowy brąz. Jeżeli prezentujesz typ południowy Twoja skóra ma chłodny odcień oliwki. Szybko się opalasz - na intensywny oliwkowy kolor.

Oczy
: Mają ciemną oprawę. Ze względu na kontrast między bielą gałki ocznej i tęczówki, błyszczą intensywnym blaskiem. Tęczówka może mieć zdecydowany, czysty kolor: ciemnobrązowy, zielony, ciemnoniebieski, błękitny, orzechowy.

Włosy: jeżeli w dzieciństwie byłaś blondynką, teraz na pewno masz ciemne włosy z charakterystycznym granatowym lub popielatym połyskiem. Mogą być ciemnobrązowe, czarnobrązowe lub kruczoczarne.



 źródło: strefa-kobiety.pl


Jaki typ urody reprezentujecie?  Ja zdecydowanie jestem zimą :)

14 komentarze:

Dagusia on 14 kwietnia 2012 21:36 pisze...

ja jestem Zima ;)

karodos.pl on 14 kwietnia 2012 21:37 pisze...

Ja też jestem zimą:)

unintendedgirl on 14 kwietnia 2012 21:53 pisze...

haha no a ja chyba lato;)

Cosmetics my Addiction on 14 kwietnia 2012 22:05 pisze...

Do mnie raczej zima :)

melisha on 14 kwietnia 2012 22:10 pisze...

Dla mnie te typy urody są trochę błędne. Ponieważ niejednokrotnie spotkałam się z osobami, które były pomieszaniem dwóch, trochę z jednego, trochę z drugiego i wtedy ciężko ustalić jak jest. Nawet osoba, która się tym zajmuj na co dzień miała problem z powiedzeniem który typ pasuje.

Pastę cynkową używałam i dla mnie dawał efekt wysuszenia, a to nie wyleczy trądziku. Zaskoczę Cię, ale sam dermatolog powiedział, ze Cetaphil ma wpływ na trądzik, nie jakiś ogromny, ale jednak trochę wpływa. Nie potrzebny mi nawilżający krem skoro proszę o krem, który pomoże w walce z trądzikiem. Jeśli według Ciebie Cetaphil nie leczy trądziku to i inny również nie będzie leczył.

mala9mi on 14 kwietnia 2012 22:10 pisze...

A ja ciągle nie wiem co ja jestem:D
Niby pasuje mi wiosna ale się wcale łatwo nie opalam,opis koloru skóry trochę pasuje mi do jesieni...sama już nie wiem głupieje przy tych typach.

Gośka on 14 kwietnia 2012 22:20 pisze...

Mam jasną skórę o różowym odcieniu,ciągle się rumienię,nie opalam się wcale,ewentualnie czasem poparzę sobie nos,a to też rzadko. Mam piwne oczy i jestem szatynką z bardzo jasnymi brwiami.
Nigdy nie mogę dopasować do siebie typu urody;/

Kaprysek on 14 kwietnia 2012 22:26 pisze...

Naturalnie jestem latem, a dokładnie to delikatne lato jednak stylizuję się na jesień ;)

Julia on 14 kwietnia 2012 23:47 pisze...

Jestem zimą! ;)

Julia on 15 kwietnia 2012 00:03 pisze...

Jestem zimą! ;)

PureMorning on 15 kwietnia 2012 10:57 pisze...

ja jestem jesienią :))

Ja on 15 kwietnia 2012 15:42 pisze...

Mi właśnie zostało jeszcze tylko miesiąc,mam nadzieję że ja też nie będę żałować :)
Boję się że trądzik powróci :(

Jak Ty przeszłaś tą kuracje ??

Ja on 15 kwietnia 2012 16:12 pisze...

U mnie też nie było dużych skutków ubocznych,suche usta,troszkę przesuszona buzia, skóra głowy,ale to plus bo włosy mogę być raz w tygodniu.Oczywiście się w ogóle nie świece nie używam nawet pudrów.Teraz mam przesuszoną śluzówkę nosa i buzi.Laryngolog.powiedziała ,że to może być przez klimatyzacji,ale mi się wydaje że to od Izoteku.To troszkę mnie męczy :(
Mam nadzieję że wreszcie będę mieć spokój z wiecznym problemem,czyli trądzikiem.
Mam na buzi dość duże ślady i blizny,ale wolę mieć blizny niż trądzik :(
Miesiąc po kuracji,mam iść do dermatologa,to mi coś przepiszę na te blizny.

sauria80world on 15 kwietnia 2012 23:03 pisze...

ja jestem typem niedozidentyfikowania ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos