piątek, kwietnia 27, 2012

Ostatnie zakupy .

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, kwietnia 27, 2012
Nie przypominam sobie, żebym kiedyś wklejała tutaj haul ciuchowy, dlatego dziś po raz pierwszy to czynię. Rzeczy zakupione na przełomie miesiąca. Dodatkowo kilka kosmetycznych produktów, które w większości już miałam i dobrze się u mnie sprawdziły.Z góry przepraszam za moje nieudolne zdjęcia, nie znalazłam jeszcze fajnego, dobrze oświetlonego miejsca w domu :/

Na pierwszy ogień pójdzie sukienka z Reserved

Jest to fuksjowa sukienka, na zdjęciu, ani na wieszaku nie prezentuje się zbyt fajnie. Dodatkowo ma pasek (jak widać zwisa tam sobie na dole :)). Fajnie układa się na ciele. Kosztowała 49,90.

Następnie są spodnie, obisłe rurki o pięknym kolorze (ni to róż ni pomarańcz, aparat trochę to przekłamuje), mimo że za długie (niestety mam krótkie nogi :() marzyły mi się takie od dawna, choć początkowo myślałam o miętowych, to koniec końcem skusiłam się na te. 79,90 w Tally Weil.

I jeszcze granatowy blezer, z ciepłej, grubej (jakby dresowej) bawełny, trochę w męskim stylu. Zapinany na guziki, sięga mi za pupę, fajny do legginsów. Zapłaciłam za niego jedyne 15zł! Dziewczynom z Wrocławia polecam zaglądać do outletu AE woman na Oławskiej, czasem można znaleźć tam naprawdę fajne rzeczy, za niewielką cenę :) (strasznie Was przepraszam za ten sznurek od aparatu!)

Pączuszek do wypełniania koka, strasznie fajna i przydatna rzecz.Łatwo dzięki niemu wyczarować, piękny kok, nawet jeśli natura nie obdarzyła nas grubymi włosami.Kupiony w Glitter za 10zł.

I zakupy kosmetyczne, z nowości czarny liner z Essence ( faktycznie prosto się nim maluje, choć muszę jeszcze popracować nad cienszą kreską...) i kupiony za 2zł zmywacz, który pozytywnie mnie zaskoczył: zmywa bardzo dobrze ciemne lakiery, aż tak mocno nie śmierdzi i nie zawiera acetonu.
Pozostałe rzeczy to ulubiony micel z Ziai, puder sypki transparentny z My Secret i dezodorant do stóp, idealny na pogodę, którą mamy teraz :)(w dezodorancie zmienili zapach, jest teraz bardziej delikatny i mniej mentolowy, niż kiedyś).

To wszystko, jak widzicie zakupy niezbyt duże, nie mam też teraz za bardzo środków i zdecydowanie zeruję wszystko, co tylko mam na łazienkowej półce :)

10 komentarze:

Lady In Purplee on 27 kwietnia 2012 09:56 pisze...

Nigdy nie byłam w tym outlecie, musze zajrzeć kiedyś :)

Beautiful Duty on 27 kwietnia 2012 11:20 pisze...

woooow bardzo mi sie podobaja wszytskie ubrania ;D ciekawa jestem jak ta sukienka lezy ;)

Anonimowy pisze...

Ta sukienka podoba mi się:))

gosiak13 on 27 kwietnia 2012 15:13 pisze...

wszystkie ciuszki fajne. ;)

Przyjaciółka Rudej on 27 kwietnia 2012 15:14 pisze...

Gdzie jest Glitter we Wrocławiu? Ostatnio widziałam taki wypełniacz koka za 20 zł.. Niewielka róznica w cenie, ale zawsze to 10 zł można wydać na lakier.. albo kupić dwa wypełniacze ;)

Dagusia on 27 kwietnia 2012 17:25 pisze...

śliczna sukienka i spodnie ::)

jak ja bym chciała ten pączuszek :)

Zielone Serduszko on 27 kwietnia 2012 17:46 pisze...

Lubię ten dezodorant do stóp ;)

chodzpomalujmojswiat on 27 kwietnia 2012 20:30 pisze...

Glitter jest w Renomie, normalnie tez wypełniacze kosztują tam 20zł, ale teraz mają promocję:)

anikowa101 on 28 kwietnia 2012 08:42 pisze...

Świetne te rurki! Też o takich marzę :)

PureMorning on 28 kwietnia 2012 13:51 pisze...

Fajna ta sukienka z Reserved :))

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos