piątek, kwietnia 13, 2012

Oj ten Babydream

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, kwietnia 13, 2012
Tak wiem, recenzji szamponu Babydream było już mnóstwo.Chcę jednak dorzucić swoje trzy grosze :)
Kiedy w Rossmannie na promocji kosztował 2,49 nawet nie zastanawiałam się i kupiłam. Alterra tak szybko mi się skończyła, ale szampon bez SLS, to jednak szampon bez SLS, dlatego pomyślałam, że BD będzie idealny.
Wybaczcie za zdjęcie, robione wczoraj, w dodatku opakowanie jest strasznie upaćkane...

Dla mnie ten szampon sprawdza się idealnie przy OMO:
myję nim dokładnie skórę głowy, pianą natomiast całą resztę włosów: dobrze oczyszcza zmywa odżywki oleje.

Dość słabo się pieni, co prowadzi do tego, że jest mało wydajny, ale czytałam, że najlepiej rozcieńczać go z wodą w jakimś pojemniczku.

Nie zauważyłam by plątał jakoś mocno włosy, ja czeszę się dopiero kiedy mi wyschną, więc nie mam z tym problemu.

Delikatnie pachnie ( to na plus, zapach mi się podoba :)).

Trzeba dokładnie go spłukać, bo może powodować podrażnienie skóry głowy .

Oczyszczenie jest przyzwoite, jednak rzadko mogę pozwolić sobie by myć włosy co 2 dzień. Ja nie wiem od czego to zależy, ale zdarza się, że juz na następny dzień rano wyglądają bardzo źle, a kilkakrotnie miałam tak, że jeśli bym się uparła i trzeci dzień mogłabym ich nie myć...

REASUMUJĄC: kupię następną butelkę, jest tani, dobrze oczyszcza, zdecydowanie ma więcej plusów niż minusów:)
Jeśli jeszcze któraś z Was go nie próbowała, zachęcam :)

15 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jak ja go nie lubię:D
Użyłam raz i dałam go mojej teściowej:))

karodos.pl on 13 kwietnia 2012 09:08 pisze...

Miałam go kiedyś i niestety nie przypadł mi do gustu, plącze włosy i sprawia że są jakieś oklapnięte.

chodzpomalujmojswiat on 13 kwietnia 2012 09:17 pisze...

spodziewałam się również negatywnych opinii o nim :) jako solo do mycia też się u mnie nie sprawdził... tylko przy OMO jestem zadowolona :)

procentova on 13 kwietnia 2012 09:30 pisze...

Też go mam i lubię ;)

Wera on 13 kwietnia 2012 11:08 pisze...

dla dzieci jest ok:)dla moich już nie bo plącze mi włosy

Karola on 13 kwietnia 2012 11:09 pisze...

Mam go ale jeszcze nie próbowałam :)

Iwetto on 13 kwietnia 2012 11:41 pisze...

Jest świetny! Próbowałam go dorwać za te 2,49 i zrobić zapas, ale momentalnie wszystko sie rozeszło.

bloGosia on 13 kwietnia 2012 12:04 pisze...

Miałam go, ale więcej po niego nie sięgnę. Okazało się, że są to kosmetyki testowane na zwierzętach. Nie chcę przykładać do tego ręki...

Przyjaciółka Rudej on 13 kwietnia 2012 12:19 pisze...

Też go używam i jest świetny ale tylko pod warunkiem, że użyję po nim odzywki.. :) Za to alterrę (tą dodającą objętości) kocham miłością ogromną. Nie ważne, że szybko się kończy.. Włosy po nim są cudowne.. Czuć, że to szampon bez chemii.

Kaprysek on 13 kwietnia 2012 14:38 pisze...

Hmm jak go zobaczę, to skorzystam z Twojej rekomendacji i go zakupię ;))

Berni on 13 kwietnia 2012 14:54 pisze...

Kupię go przy najbliższej okazji :D

bibelotka on 13 kwietnia 2012 15:00 pisze...

hmm polecany zmywania olei ale ja jakoś za nim nie przepadam, strasznie plącze włosy i się pieni jak szalony :)

Dagusia on 13 kwietnia 2012 16:17 pisze...

moje włosy go krótko lubiły niestety ;)

aSHa on 13 kwietnia 2012 19:04 pisze...

też go kupiłam na tej promocji aby się przekonać o jego działaniu na własnych włosach, ale jeszcze musi poczekać na swoją kolej :)

maxcom on 14 kwietnia 2012 13:40 pisze...

ja mam rózowy antycellulitowy i sprawia ze moje włosy sa szorstki i strasznie sie placza, moze ten bedzie lepszy, kupie go jak będę w rosmannie bo cena jest dobra

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos